Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä ,Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä !
Juhannussunnuntaina 2000 Pyhä Henki ilmoitti Leenalle ja minulle ehtollispöydässä tehtävät ja Juhannussunntaina 2002 meidät kuulutettiin avioliittoon samassa kirkossa eli Polvijärven evl-kirkossa. Halleluja !
Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä ,Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä !
Kaikki on mahdollista Jeesuksessa Kristuksessa, Uskottehan tämän !
Juhlapäivä !
7
119
Vastaukset
Niille, jotka eivät tiedä : Sairastuin 9 kk päästä eli 30.3.2001 kielisyöpään ja minut leikattiin 2.5.2001 Kuopiossa. Koko kieli poistettiin ja samalla tehtiin uusi kieli. Sairastin 12 kk, syömättä koko sen ajan eli letkuruokinnassa. Puhumatta 8kk jne.
Kosin sitten auttajaani Leenaa ja 27.7.2012 olemme olleet naimisissa 10 vuotta !- gffgfgffh
Onnea teille
- tjari
Kiitos ira:)
- ota koppi
taas on hihhuli irti
En uskonut sairasvuoteella ! Nyt tänään täytän 56 vuotta !
Uskokaa Jeesukseen Kristuksen, niin saatte avun !- demonipitsamiäs
Julia Tukiainen kuuli myös ääniä: hänen käskettiin paistaa pitsaa, ja eroottis-ristillisenä (Elämän Sana -lahko) tytsynä juulia paistoikin pitsaa...
ja verisiä jalanjälkiä ilmestyi kylpyhuoneen seinille!! - cxbcvbc
Hyvä mielikuvitus hänellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114