Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä ,Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä !
Juhannussunnuntaina 2000 Pyhä Henki ilmoitti Leenalle ja minulle ehtollispöydässä tehtävät ja Juhannussunntaina 2002 meidät kuulutettiin avioliittoon samassa kirkossa eli Polvijärven evl-kirkossa. Halleluja !
Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä ,Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä, Juhlapäivä !
Kaikki on mahdollista Jeesuksessa Kristuksessa, Uskottehan tämän !
Juhlapäivä !
7
134
Vastaukset
Niille, jotka eivät tiedä : Sairastuin 9 kk päästä eli 30.3.2001 kielisyöpään ja minut leikattiin 2.5.2001 Kuopiossa. Koko kieli poistettiin ja samalla tehtiin uusi kieli. Sairastin 12 kk, syömättä koko sen ajan eli letkuruokinnassa. Puhumatta 8kk jne.
Kosin sitten auttajaani Leenaa ja 27.7.2012 olemme olleet naimisissa 10 vuotta !- gffgfgffh
Onnea teille
- tjari
Kiitos ira:)
- ota koppi
taas on hihhuli irti
En uskonut sairasvuoteella ! Nyt tänään täytän 56 vuotta !
Uskokaa Jeesukseen Kristuksen, niin saatte avun !- demonipitsamiäs
Julia Tukiainen kuuli myös ääniä: hänen käskettiin paistaa pitsaa, ja eroottis-ristillisenä (Elämän Sana -lahko) tytsynä juulia paistoikin pitsaa...
ja verisiä jalanjälkiä ilmestyi kylpyhuoneen seinille!! - cxbcvbc
Hyvä mielikuvitus hänellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670