Aamulla yritin avata ovia, mutta eivät auenneet. Ei vara-avaimellakaan. Lukitusvalo välähteli painettaessa, mutta ovet eivät "naksahtaneet".
Sisään manuaalisesti ja totesin, ettei käynnistäessä auto inahdakaan. Ajattelin, että kyse on jostain NATSiin liittyvästä ongelmasta ja kokeilin jotain avaimen koodaustemppuakin, mutta turhaan.
Virta päällä-asennossa pelkääjän puolen ikkunakin aukesi hyvin hitaasti ja tahmaisesti. Kuskin ikkuna ei ollenkaan eli siitä ajattelin, voiko kyse ollakin akusta. Akku on kyllä aika uusi (pari vuotta about), mutta esim. viime kesänä teki tempun, ettei auto käynnistynyt. Parin tunnin päästä käynnistyi nätisti.
Mikähän mahtais olla vikana. Olisi aika hienoa, jos jollain olisi viisautta jakaa tähän väliin. :)
Primera Visia 2001 ei käynnisty. NATS vai akku vikana?
Smurffi
3
353
Vastaukset
- Smurffi
Nyt kun tässä olen päivän verran yrittänyt autoa käynnistellä, niin se ei enää inahdakaan. Aamusella (vaikka erheellisesti edellisessä viestissäni sanoin ettei inahdakaan) se sentään päästi pienen naksauksen ja esim. turvavyön valo ja natsin valo välkähtivät. Nyt avainta kääntäessä ei välähdä enää mikään valo. :)
Ellen ihan ole väärässä, niin olisko akussa häikkää? - Smurffi
Akkuhan se oli...
- 6
Tarkista akun napojen kireys ja kontaktit,lataa akku ja autosi toimii????Selvitä miks akku on tyhjentynyt jokin valo jäänyt palamaan,laturi rikki yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645