Eli tarvitsisin telinevoimisteluun remmit, joita käytetään rekillä.
Olen yrittänyt katsoa Gymnastican sivuilta ja Piruetista, mutta en ole löytänyt. Joten sattuisikohan joku tietämään? :)
Remmit hakusessa
7
4323
Vastaukset
- ...
gymnastican sivuilla on
- Rekkityttö
Mun silmiin ei nyt kyllä osu remmejä Gymnastican sivuilta, siellä on vaan lämsiä, rannesuojia, jumppakasseja, ym...
Pitää kai sitten vaan käydä jostan hakemassa jotain remminauhaa ja ommella ne ite. :) - Jos ei muualta niin
No ei käyny mieles käydä esim. gymnastican myymäläs!? :D
- Ihan tiedoksi^
No en satu asumaan Helsigissä... Muuten olisin sielläkin jo käynyt, mutta tulee vain kerran vuodessa sielläkin käytyä ja tämän vuoden osalta olen siellä jo käynyt.
- Voivoi..
Helsingissä* :)
- Humpsis.
Ompele itse! Mä oon kahdelle tytölleni ommellut ja hyvin on kestäneet. Kapeempaa turvavyöremmiä esim. Motonetistä ja ompelemaan... Pituus kai aika tarkkaa, noilla valmentajat on ilmoittaneet joka tytölle erikseen sentin tarkkuudella, kokeile kavereiden remmejä mitkä tuntuu hyviltä ja mittaa sitten ne!
- leraucchard
Remmejä voi helposti tehdä itsekin, tulee paljon halvemmaksi ja valmistuu alle parissa minuutissa! Meidän seurassa tehdään kaikki itse kuin tilaaminen... Eli ostat "reppunauhaa" jostain kangaskaupasta ja ompelet vain ompelukoneella yhteen päät niin pystyy helposti tekemään omakokoisiaan ja halpoja remmejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595