pitää taata hyvä ruoka keran päivässä.
Kaikille alle 1500 e saaville yhteiskunnanruokailu pitää järkätä, ilmaiseksi. Kunnon pihvit ja slaaatit ja viinit.
Ilmainen ruoka ainakin niin kauan kunnes saa vakituisen työn. Ruokailu on tärkeää jaksamisen kannalta.
Tai toinen vaihtoehto, että kaikki työssäkäyvät ottaisi kolme työtöntä perhettä, joille tekee joka päivä ruuan.
Siitä tulee hyvä mieli kumpaisellekin, niille jotka ruuat tarjoo kun saa auttaa ja köyhille kun saa vatsan täyteen. Ei luulisi olevan vaikea tehtävä.
Tai sitten maksaa köyhille perheille joku sovittu summa viikottain, vaikka 100 e aluksi. Sillä nelihenkinen perhe syö viikon kyllä.
Minusta jokaiselle ihmiselle
15
93
Vastaukset
- Kauheeta jaskaa!
Selvä ja kun ilmaiseksi ruokitaan, niin vielä ja kaikki sossu tuet päälle, joilla voi sitten rällästää vai? Ja mitä tämä kaikki maksaa vuositasolla? Jokunen kymmenen miljoonaa? Ja tarkoituksesi on tietysti että MUUT maksaa, mutta et sinä kun et edes aio mennä koskaan töihin?
- fggdsedfes
Mieluummin tehdään niin, että sossusta ei annetakkan kaikkea rahana tilille vaan esim 100€ maksumääräyksinä kauppoihin, että kukin hakekoon ruokaa (ja vain ruokaa) sillä itselleen ja perheelleen. Viinaan ne köyhien rahat kuitenkin menee ja tässä järjestelyssä kaikki voittaa.
- 65456
Kaikille tulisi maksaa joka kuukausi miljoona euroa puhtaana käteen,jotta saataisiin tämä köyhien valitus loppumaan.
- Siksi niitä saa
Kaikil on jo hyvä ruoka..Sen takia noi sossuntuet on jo olemas.
Ainoastaan ihmisarvo on viety =) - ruoka joo
Viiniä en kaipaa, aika pahaakin
- Voi tätä aikaa
Tarja Halonen on halunnut ruokkia mustat Afrikassa ja sitten TERVETULOA.
Tämä on johtanut mustien lukumäärän kasvuun satatuhattakertaiseksi.
Yhä useampi musta tai (valitettavasti myös rikolliset venäjää puhuvat)
pyrkivät Natoon turvaan nälkää ja kurjuutta. Rikolliset venäläiset ovat
luonnollisesti pahinta. Tulevat pesemään rahaa väärillä passeilla.
Leipäjonossa suurin osa puhuu venäjää. Eniten myös rikoksissa.
Mustat ovat lisääntymässä ja venäläiset ostamassa ja varastamassa.- Hyvä neuvo
Ruokajonosta pois kaikki joilla on Tarja Halonen hihamerkki (rys ja rom).
Rys ja Rom kotiinsa! - mannet vauhdissa
Hyvä neuvo kirjoitti:
Ruokajonosta pois kaikki joilla on Tarja Halonen hihamerkki (rys ja rom).
Rys ja Rom kotiinsa!mun ei ole sopivaa tehdä mitään työtä en osaa lukea enkä kirjoittaa kirjaimia
- Sauli Niinistö
mannet vauhdissa kirjoitti:
mun ei ole sopivaa tehdä mitään työtä en osaa lukea enkä kirjoittaa kirjaimia
Kaikki työ on tärkeää! Kaikkia tarvitaan. Sinuakin tarvitaan.
Jalasmökki joutaa turhanpuhujana umpikierona kiikkustuoliin.
Työtönkin on TYÖNTEKIJÄ sillä hän hakee töitä!
Turvaverkkoja tulee vahvistaa ja kuulua Natoon. - vesivärit on halpoja
Ei muuta kun kasvoväreillä tai vesiväreillä naama mustaks ja ruokajonoon.
- minä en suostu
Sauli Niinistö kirjoitti:
Kaikki työ on tärkeää! Kaikkia tarvitaan. Sinuakin tarvitaan.
Jalasmökki joutaa turhanpuhujana umpikierona kiikkustuoliin.
Työtönkin on TYÖNTEKIJÄ sillä hän hakee töitä!
Turvaverkkoja tulee vahvistaa ja kuulua Natoon.Tottakai mua tarvitaan, se on selvä, mutta ilmaseksi en tee vieraalle töitä vaikka olen kuin ammattitaitoinen omalla alallani. Ennemmin nautin korvauksista, kun teen ilmaiseksi töitä.
Töitä tehdään rahan takia ei töiden takia.
Nykyisin vaan ilmaistyö on muotia, kaikki haluu ilmasen työntekijän.
Ilmainen ruokailuhan on järjestetty leikkipuistoissa ja ruokajonosta saa peruselintarvikkeita. Viininsä saa ihan itse kustantaa ken tahtoo. Vettä ja mehua kyllä jaetaan.
Jos monta tuntia päivässä töissä viettävä työläinen vielä ruokaa jollekin laittaisi, niin siinä se vähäinenkin oma aika menisi. Ei meillä työläisillä muutenkaan aikaa oikein mihinkään jää, kun pitää sitä omaa kotia ja perhettä hoivata. Jos vielä jollekin muulle perheelle ruokaa laittettaisiin, niin sittenhän ei mitään elämää olisi.
Saavathan vähävaraiset nytkin monta sataa euroa yhteiskunnan pussista.
Eli kyllähän kaikki mainitsemasi ehdotukset toteutuvat jo.- Mannet vauhdissa
Manne näki miehen tekevän töitä.
Manne: Sie oot hullu Natohomoo, ei mies voi mennä tekeee tyäätää.
Mie haluu ruokaaa, muttei Natoon tyätä kato mul Natoon kello.- Kaikille on töitä
pahuudessa ei ole tieteitä, mutta kaikki on väärennettyä myös henkilöllisyydet
kodit rikottiin ja valeltiin paskalla vauvat surmataan, muuta ehkäisyä ei esiinny
ydinaseet ovat kateissa kammottavia julman murhaajan leninin patsaita näki
Natomailla on siellä omat sairaalat ja Supermarketit.
Rakennamme vielä sinne talviolympialaiset ja hotellit.
- nyt sairaslomalinen
Olin kerran ilmaistöissä. Firma ei maksannu palkkaa, kun sai työkkäristä minut ilmaiseksi, olin palkkatukitöissä. Firma nettosiminusta. Mulla ei ollut varaa käydä ruokatunnilla syömässä, muut työntekijät kävitvät aina kaupungilla tai työpaikan ruokalassa. Minä en syönyt koskaan töissä. Ei ollut varaa. Palkkaa jäi käteen 70 e vähemmän kuin työttömänä ollessa. Ei siis kannattanut. En enää mene ikinä ilmaisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246