Yksi omituisia neuvojaan tyrkyttävä naisihminen on alkanut ottamaan kupoliin. Itse hän ei edes huomaa olevansa kaikkitietävä neuvoja. Sitä hän ei tiedä, että neuvonsa ovat muiden silmissä naurettavia. Tähän asti olen antanut tulla ja mennä, mutta nyt tuli mitta täyteen. Sanoin, ettei ihmiset tykkää kun pyytämättä neuvotaan. Siitä tämä niin viisas muljautti asiat ylösalaisin. Neuvoja olinkin minä, kuka en koskaan puutu hänen asioihinsa mitenkään. Itse kylläkin saattaa tulla pyytämättä kertomaan mikä on oikea tapa nostaa koira autoon ja niin edelleen. Itse tämä kantaa isokokoisen koiransa portaissa ja kehoittaa [vaatii] muitakin tekemään niin. Taustalla oma teoria asian tärkeydestä. Kuten asiaan kuuluu, tämän naisen oma koira on se jokin erikoinen. Ihan tavallinen pentu, ei mitenkään tai ihan yhtä ainutlaatuinen. Oma ja edellinen koirani on tasapainoinen ja rauhallinen. Hyvällä tämä ei ota vastaan kehoitusta olla puuttumatta minun asioihin, enkä viitsisi näpäyttää. Meinaan jos näpäytän niin näpäytän verbaalisesti niin, että se tuntuu.
Yli-innokas neuvoja kimpussa
6
194
Vastaukset
- Wins4ton
Tuollaisia kärttyisiä emäntiä aina löytyy, joten jätä omaan arvoonsa koko lady.
- voimia valuun
Noita typeryksiä sitten riittää. Koita olla ettet olisikaan ja alä anna tuommosen häiritä elämääsi. Katsos kun joillakin meneenosti niin johonkin se paha olo on purettava. Kohteena olet sinä.
- ei kivaa
hönö mikä hönö
Juu, hössöttämisestä päätellen tainnut mopo karata, ja tulla koiranpennusta vauva, sietääkin napauttaa takaisin...
- diplomaattisempaa
On siinä kyllä se, että ei pennulle tee hyvää rampata rapuissa. Monille isoille sekä pitkäselkäisille roduille juurikin suositellaan rappusten välttelyä pentuaikana. Anna hänen kantaa, mitä se sinua häiritsee? Sinua neuvottaessa voit vaikka sanoa "Tunnut tietää todella paljon koirista. Se on kiva juttu, voin tarvittaessa varmaan kysyä neuvoa?". On sitten oma asiasi kysytkö vai et.
- fvdggfhhfggjgjgjgj
Etkö osaa ottaa vastaan neuvoja tai ylipäätänsä keskustella asioista.
Hyvää tarkoittava ja innokas ei minusta ole missään nimessä paha ja joskus voi asioista oppiakin..minusta turhan kärkästä sinulta ottaa pienestä asiasta nokkiin.
Tyypillinen naisasenne. Ei osata keskutella ja sitten puhutaan pahaa selän takana kun silmä välttää. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114