Hei, miten voi laskea excelillä työtunnit yhteen kun laitan ne allekkain ja esim.
8h
5,5h
9h
13h
Eli miten lasken siten, että tuo h-kirjain ei vaikuttas laskuun. En halua laittaa h-kirjainta eri sarakkeeseen.
Kysymys excel taulukosta
3
165
Vastaukset
- paavali50
Se onnistuu kun laitat solujen muotoilukksi:
Oma ###0,0h
Silloin ei tarvi edes tuota h:ta kirjoittaa se tulee muotoiluna.
8,5 näkyy solussa 8,5h , mutta on 8,5 ja voidaan "ynnätä". - Hensku1186
Heippa!
Miten voin laskea kirjaimia yhteen MS Exel Mac
ESIM.
x x x=3
TAI
x x x x-SL-P=4
siten että laskukaavan valinta-alueella olevia SL ja P kirjainyhdistelmiä ei laskukaava ota huomioon ollenkaan vaan laskee vain x kirjaimet yhteen.
Millainen laskukaava tähän?
vastauksen voi laittaa henna.hansenhaug@gmail.comei oo mäkkiä, mutta eiklhän siinä oo kuiteskin samat kaavat...
laskee nyt solujen A1:A100 kirjaimet poislukien SP ja L kirjainyhdistelmät. Voit lisätä laskuissa vähennettäviä kirjainyhdistelmiä lisäämällä korvausfunktion ja korvattavat merkit aina kirjainyhdistelmälle
MATRIISIKAAVA !
{=SUM(LEN(SUBSTITUTE(SUBSTITUTE(A1:A100;"SL";"");"P";"")))}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431