Hei! Minulla on 11kk vanha narttukissa, Milla, ja olen tässä jo vähän aikaa harkinnut ostavani toisen kissan. Milla on erittäin sosiaalinen ja leikkisä ja tulee toimeen muiden kissojen kanssa. Voinko siis ottaa samaa ikäluokkaa olevan kissan(tai vanhemman) vai pitääkö sen olla luovutusikäinen? Sopeutuuko uros ja narttu paremmin saman katon alle?
Vastauksia kaivataan !
5
63
Vastaukset
- cat
me otettiin meidän poikakissalle (oisko ollu sillon suunnilleen samanikänen ku sun kisu)kaveriks luovutusikänen narttupentu ja hyvin ovat tulleet toimeen... Nyt ovat 5v ja 6v...ovat kyllä parhaat kaverit..ja molemmat ovat leikattuja
- Catzzzz
Huoh, niin, pentu olis varmasti parempi. Olisin mieluusti pelastanut jonkun lopetusuhan alla olevan kissan, mutta eikai kannata ottaa riskiä.
- iiristypy
mulla oli ennestään noin kaksi vuotias kissa ja otin sille kaveriks viisi vuotiaan kissan. kannattaa vaan kokeilla ettiä saman henkinen kissa kun jo kotona oleva.
- dfbhrrdjrd
Täällä (Oulussa) ainakin mun kaveri sai kissan koti kokeilu käynnille sillee että ne hoitajat oli mukana sieltä eläinkodista
Kyllä kannattaa harkita koditonta kattia; niitä olisi pilvin pimein...
Oma kissani(nuorena kissana tullut löytökissa) kulkee mukana kylässä. Esimerkiksi yhdessä paikassa on leikattu löytökolli, tutustumisvaiheessa kyllä vahdin pari päivää, ettei kumpikaan ala öykkäröimään. Toisessa taloudessa on leikatut kolli(tuttu kissalle pentuajalta) ja tyttökisu: missään vaiheessa ei ole tullut tilannetta että olisimme joutuneet harkitsemaan kissojen eristämistä.
Eihän kaikkien kanssa suju helposti ja totuttelua vaaditaan jokunen viikko, mutta samahan se on jokaisen lemmikin kanssa.
Niin kuin tuossa aikaisemmin sanottiinkin jo: kyllä eläinhoitolasta kerrotaan jos kissa on vaikea tai mahdoton toisten kissojen kanssa. Kovin surullista tämä kodittomien kissojen määrä; itsellenikin tarjottiin juuri uutta kotia etsivää nuorta, kuritonta kissaa, alle 1v.... =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134