En ole koskaan paastonnut. Olen muutaman päivän tässä yksin kotona ja tuli vain sellainen fiilis, että pistänpä paastoksi. Lähtökohtani ovat pitkälti henkiset. Paaston kehoa mieltä ja sielua puhdistavat vaikutukset ovat ne miksi paastoan, en tiputtaakseni painoa, vaikka sitäkin kai tapahtuu, eikä ole huono asia.
Olen tänään syönyt puuroa aamulla, voinko paastota tästä aamupalasta kolme päivää, eli perjantaiaamuun? Tuleeko juoda vain jotain kurkkumehua vai ollako täysin syömättä ja juomatta? Mitä siis tehdä?
Kolmen päivän paasto, mitä tehdä?
PaastoPuhdistus
1
208
Vastaukset
- juo paljon
vettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820