40V MIES HAKEE SSEURAA LYHYTKASVUISESTA NAISESTA. ITSE N.180CM
ASIALLINEN LUOTETTAVA TATUOITU MIES
KOMPAKTIN KOKOISTA
4
213
Vastaukset
- liiiiisa
Terve,
Oletan, ettet nyt etsi elämäsi prinsessaa, mutta olen itse lyhytkasvuinen, nätti ja mukava tyttö vailla ylimääräisiä elämänkokemuksia. :)
En nyt ole aivan viaton, mutten aivan Liisakaan ihmemaassa, lähinnä olen kiinnostunut elämästä ja ihmisistä. Itsekunnioitustakin minulta löytyy jonkin verran, ehkä suurin piirtein saman verran kuin yleistä uteliaisuutta..
Heitä joku elon merkki itsestäsi, jos kiinnostaa, ja muutkin kiinnostuneet voi kyllä laittaa tekstiä, parhaimmillaanhan tässä päästään vain nauramaan..
Hassultahan tämä tuntuu, mutta ollaanhan sitä oltu mökkilaiturilla särkiäkin kalastamassa ;)- Jormaaaaaaaaa
Laita Liiiiisa sp. osoite
- liiiiisa
Jormaaaaaaaaa kirjoitti:
Laita Liiiiisa sp. osoite
liisainawe@gmail.com
- gunther.v
MOI EI VÄHÄÄN AIKAAN OLE TULLUT TÄÄLLÄ KÄYTYÄ JA TIETENKIN SILLOIN TULEE JOTAIN ASIALLISEN TUNTUISTA JUTTUU. PISTÄN SULLE TULEMAAN MAILIA VAIKKA MONI VARMAAN ON EHTINYT ITSEÄÄN TYRKYTTÄÄ. MUT LUE NYT
KUITENKIN JA KELAILE KANDEEKS JATKAA JUTTUA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670