Me varattiiin uusi matka Tjareborgilta ja kaverit Deturilta, nyt vaan toivossa, ettei kyseiset matkatoimistot tee konkkaa ja matkaan päästäisiin heinäkuussa :-)))) Lippu vaan korkeallesillä ei se maailma tähän kaadu ja toivossa on hyvä elää, että saisi joskus edes jonkun pennin takaisin, vaikka eilen ärrä-päät hetken lentelikin.
Air finland konkkaan, uusi matka varattu
19
703
Vastaukset
- surrurrukki
Joo, ei jäädä suremaan, elämä jatkuu, vaikka vituttaahan tuo ja kaikilla ei ole repästä rahaa noin vaan tilaamaan uutta matkaa...
- Ei varsinkaan
turkinmatkaajilla. jotka ovat tunnetusti köyhimmistä köyhimpiä siannaamoja.
- no turkey
Ei varsinkaan kirjoitti:
turkinmatkaajilla. jotka ovat tunnetusti köyhimmistä köyhimpiä siannaamoja.
Eipä nyt kuitenkaan käytetä tuollaista ilmaisua. Toki turkkiin menijät ovat oma sakkinsa.
Tiedoksi vaan,että Tjäreborg on käyttänyt tähän asti Air Finlandia Turkin lennoilla;) Itse olen kanssa varannu Tjäreborgin matkan elokuussa. Tjäreborg ilmoitti,että järjestelevät nyt lentoja uudestaan ja voin kuulemma olla levollisin mielin. Aikatauluun voi tulla tietty pieniä muutoksia.
- Eli saat
munaa sittenkin.
Kaalimatoon ei tarvitsekaan ostaa uusia pattereita,
IHQUUUUUUUU!
- Elokuussa Aurinkoon
Luottakaa vanhoihin hyviin matkatoimistoihin, kuten Aurinkomatkat :) Ei tarvi pettyä :)) Hiukan kalliimpaa mutta luotettavaa :))
- enempi vaan
Totta! Ajattelin juuri näin itsekkin, että mieluummin maksan hiukan enempi ja pääsen matkaan ainakin suuremmalla todennäköisyydellä. Näinhän se on, että ei ole hyvää ja halpaa:-)
- matkaantaas
Eikä se Aurinkomatkat enää kalleimmasta päästä ole, mutta parhaimmasta kuitenkin. Meillä 4 lähtee reissuun ja hinta alle 1300 euroo.
- äkki-äkki
Minne saitte Aurinkomatkoilta tohon hintaan matkan ja viikko vai viikonloppu matka??? Itse kun vertailin, niin oli kyl kalleimmat matkat, vai otitteko äkki-äkkilähdön suunnilleen samalle päivälle???
- Hanimuun
äkki-äkki kirjoitti:
Minne saitte Aurinkomatkoilta tohon hintaan matkan ja viikko vai viikonloppu matka??? Itse kun vertailin, niin oli kyl kalleimmat matkat, vai otitteko äkki-äkkilähdön suunnilleen samalle päivälle???
Ennen Air Finlandin lopetusilmoitusta Aurinkomatkoilla oli ihan kohtuuhintaisia matkoja. Tiistai-iltana hinnat kuitenkin pomppasivat.
Meillä oli hintava Air Finlandin matka varattuna heinäkuulle (muilta firmoilta olisi löytynyt paljon halvemmalla - aikataulujen takia valittiin) ja nyt uusi matka tilalle tuli vielä huomattavasti kalliimmaksi. Onneksi sukulaiset kuitenkin avustivat uuden matkan hankkimisessa, että päästään häämatkalle. - näin se on
Hanimuun kirjoitti:
Ennen Air Finlandin lopetusilmoitusta Aurinkomatkoilla oli ihan kohtuuhintaisia matkoja. Tiistai-iltana hinnat kuitenkin pomppasivat.
Meillä oli hintava Air Finlandin matka varattuna heinäkuulle (muilta firmoilta olisi löytynyt paljon halvemmalla - aikataulujen takia valittiin) ja nyt uusi matka tilalle tuli vielä huomattavasti kalliimmaksi. Onneksi sukulaiset kuitenkin avustivat uuden matkan hankkimisessa, että päästään häämatkalle.Hintojen nousu AM:llä ei liity Air Finlandiin lainkaan vaan siihen että Suomessa on ny kylmää ja matkat menee kaupaksi. AM:llä on ns. liukuva hinnoittelu eli hinta nousee jos kysyntää tulee lisää.
- SaLaLiiTToTeoRia...
näin se on kirjoitti:
Hintojen nousu AM:llä ei liity Air Finlandiin lainkaan vaan siihen että Suomessa on ny kylmää ja matkat menee kaupaksi. AM:llä on ns. liukuva hinnoittelu eli hinta nousee jos kysyntää tulee lisää.
Normaalisti kyllä, mutta tuona päivänä nousivat huomattavasti enemmän kuin tavallisesti, ja muutos parin tunnin sisällä oli huima. Kummasti tuo AF:n uutinen tuli ulos juuri siinä välissä...
Eikä AM ollut ainoa jolla hinnat pomppasivat tiistaina klo 17.30-18.00.
- Köyhä yksinhuoltaja
Ai ihan varasitte uuden matkan? Voi, kun kiva!
Täällä valitettavasti ei voida tehdä yhtään mitään koko kesänä, kun rahat meni tonne huijarifirmalle. Pidä vaan se oma lippu korkeella, mua ei paljon naurata. 1500€ kaatoi kyllä meidän lomabudjetin täysin. Mutta hauskaa lomaa teille...- Ärrrrrrr...
Olen pahoillani puolestanne, sillä emme toki itsekään ole mitään kroisos pennosia, vaikka uusi matka olikin vara ottaa. Toivon, että saatte kuitenkin rahanne takaisin jossain vaiheessa ja saatte sitäkin paremman matkan, joten siltikin lippu korkealle:-)
- arvaus vain...
Niin, detur taitaa olla hengissä vielä. Voi olla seuraava joka kaatuu.... on kyllä ihan arvaus. Toki joku toimija pitää pienellä budjetilla liikkuvillekin olla ja suuntana Turkki.
- pelokas airfin
pelottaa et oot oikeessa asian suhteen. aina on rantapallossa paljo niiden matkoja viimetingan listas. ei siis kai kauppa ota tulta. uskallanko varata?
- A
Matka on varattuna elokuuksi Tjäreborgilta ja lentoyhtiönä oli Air Finland Turkkiin,tänään jo tuli tieto Tjäreborgilta että korvaava lento on järjestetty eli kaikki hyvin ja matkaan niinkuin oli suuniteltu :)
- gyyyyyyt
Ulkomaalainen Raiskattu Kairon Keskustassa!
Suomi24n lukijat näyttävät mieluummin elävän laalaa-maassa, kun muissa maissa näitä tarioita julkaistaan päivälehdissä.
Briteissä Natashan tarina Mailissä tänään. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2165445/British-journalist-Natasha-Smith-22-recalls-horrific-sexual-assault-Egypts-Tahrir-Square.html
Kannattaisiko olla matkustamatta maahan, valtion turismin kohteisiin kuten Sharm ja Hurghada, joissa viranomaiset eivät ensinnäkään tee mitään näille asioille, ja vielä yllyttävät ulkomaalaisia halveksivilla tietoiskuilla hyökkäämään ulkomaalaisia vastaan.
Tässä linkki ulkomaalaisia mustamaalaavaan tietoiskuun. Ei vihaiset, epäilevät, kouluttamattomat tee eroa ulkomaalaisen ja vakoojan välilllä. Siinä se vaara.
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/jun/12/beware-foreign-spies-egypt-warns-ads
Tässä vielä CNN haastattelee raiskattua.
http://edition.cnn.com/video/#/video/bestoftv/2012/06/28/pkg-dan-rivers-egyptian-journalist-sexual-assault.cnn
"On Sunday night—after Egypt’s first democratically elected president was announced—a young British journalist, Natasha Smith, was capturing the scene of jubilation in Tahrir. Families waved at her camera, welcoming her to Egypt, and fireworks erupted in the night sky. In a mere moment, she was dragged from her male companion into a frenzied mob in the hundreds. “Men began to rip off my clothes,” she wrote on her blog..........
Hirveetä!- Istu mättäille
Viärä mua. Mee ekyptin palstalle inisemään. Tää on Turkki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450