Kävin mittauttamassa progesteroni-arvon viisi päivää ovulaation jälkeen (dpo5), ja arvo oli 30,8. Menkat alkoivat 5 päivää mittauksen jälkeen, kuten yleensäkin (luteaalivaihe kestää aina 10 päivää). Ovulaatio oli tässä kierrossa kp 21, normaalistikin aina kp19-22. Normaalisti tiputteluvuotoa on kahtena päivänä ennen menkkoja, eli dpo 8 alkaen, mutta poikkeuksellisesti tässä mittauskierrossa pieni tiputtelu alkoi jo mittauspäivänä dpo 5.
Onko arvo normaali vaiko alhainen? Kertooko jotain keltarauhasen tai ovulaation laadusta? Lapsettomuutta on takana jo reilusti yli vuosi, eikä syytä ole löydetty. Ensimmäinen sai alkunsa puolen vuoden yrittämisen jälkeen, mutta toista ei vaan kuulu.
Keltarauhas-arvo?
n2012-
1
265
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi!
Progesteroniarvosi on normaalitasolla tämän mittauksen perusteella.
Valitettavasti raskaudet antavat aika useinkin odottaa itseään. Ennuste on kuitenkin hyvä kertomiesi tietojen perusteella.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Vaestoliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319