Oman irtisanoutumisen peruminen YT:eissä?

järki vai sydän

Minulla on aivan ihana työpaikka, josta minut irtisanottiin alkuvuoden YT:eissä. Työvelvoite loppuu heinäkuussa. Nyt on alkanut kuulua huhupuheita, että työlleni tarvittaisiin sittenkin jatkaja. Esimiehenikin on tästä minulle vihjaillut, mutta mitään varmaa ei vielä ole.

Olen kuitenkin tietysti hakenut myös uusia töitä ja yhden paikan suhteen näyttää nyt todella hyvältä. Firma vaan ei ole yhtä mukava ja työtehtävätkin aika erilaisia kuin nykyisessä työssäni. Entä jos saisinkin pitää vanhan työni? Voinko perua irtisanoutumiseni jos niin käy? En usko, että asiat ehtivät selvitä tässä viikon sisällä nykyisessä firmassani.

4

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

Jäi vähän epäselväksi kuka irtisanoi työsopimuksen, sinä itse vain työnantaja. Joka tapauksessa yhteisellä, siis vain yhteisellä, sopimuksella voitte peruuttaa irtisanomisen. Vai oliko tarkoituksesti kirjoittaa toisessa kappaleessa että irtisanoisit uuden sopimuksesi..

• järki vai sydän

Työnantajani on siis irtisanomassa minut. Nokia kyseessä, niin irtisanomista ei ole vielä tapahtunut - ilmoittavat siitä ajoissa, jotta porukka lähtisi itse. Pomo lupailee paikkaa, tuskin sitä kuitenkaan tulee. Puhuu mukavia, että tekisin viimeiseen asti hommia. Mutta kiitos tiedosta. On siis peruttavissa, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

• kummallista

Meillä -en ole IT-alalla- työvelvoite loppuu heti. Tuleehan siitä kustannuksia, mutta voiko kukaan tehdä motivoituneena töitä, jos on irtisanottu.

• Erkki Nimierkki

Ota paketti ja lähde. Voit sitten palata myöhemmin takaisin, kunhan Nokialla on taas menestystuote joka nostaa tuloksen plussalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60