Hei!
Olen kokkolalainen nainen ja etsin juoksulenkeille kaveria. Olen juossut jo muutaman vuoden ajan, enemmän ja vähemmän, olen peruskuntotasoinen. Mikäli sinäkin haluat saada uutta puhtia rakkaaseen harrastukseesi, ota yhteyttä!
Juoksukaveri hakusessa!
13
446
Vastaukset
- Jouksukoululainen
Juoksukoulusta löytää samanhenkisiä, jos sellaista vaan sieltä suunnalta löytyy.
Olen Espoolainen mies ja vähän samassa tilanteessa. Juoksukoussa en ole ollut itsekseni vain...
- kaverixx
Myös Mikkelissä nainen vailla lenkkikaveria.
- VEVE
Ja Haminassa 44v 8-kertainen maratoonari vailla lenkkikaveria Naisesta.
- Anonyymi
Kuulostaapa hienolta, 8-kertainen maratoonari. Melkein kuin maratonmestari. Onko lenkkikaveria löytynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa hienolta, 8-kertainen maratoonari. Melkein kuin maratonmestari. Onko lenkkikaveria löytynyt?
Yksinkertaisia jonossa asti
- Anonyymi
Kaksin hölkkä mukavampaa. Juoksukaveri hakusessa Tampereelta
- Anonyymi
Huomenna hallilan rinkiä 6min/km rentoa. Saa tulla tekeen perässä
- Anonyymi
Alottajalle ehdotan kokkola City runia jos järjestetään
- Anonyymi
Ultrarun parempi. Yhteisöllistä ultranylkkyä.
- Anonyymi
Onko Kokkolassa juoksukoulua? Hieman huonolta kyllä näyttää city runin tilanne.
- Anonyymi
Kai siellä Kokkolassa kuitenkin hölkkääjiä on? Ultra run paikallinen supertapahtuma.
- Anonyymi
Kokkolan prismassa hoka miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763