Tänään illalla meille tulee mies naimaan vaimoa minun avukseni. Vaimo on erittäin seksikäs pieni 26v tyttönen, saa nähdä miten menee ;)
Ja tämän kirjoitin vain kiusatakseni niitä jotka eivät ole puolisoaan vielä kimppaa saaneet kokeilemaan :D
Eka kerta edessä tänään
9
2474
Vastaukset
Voi kun itekkin joskus sais kahta kullia samaan aikaan ;) (huokaus)...
Toinen nainen ja mies jo koettu ;)- ongelma.
olin eilen bileissä tai siis perjantaina jossa oli tarjolla muutama maukas makupala! Päädyin kuitenkin parin kanssa kimppaan ja olo on edelleen niin älyttömän kiihottunut ja toisaalta moraalisesti hävettää....
- Gjkhvvhh
Meillä on noita puolenlitran limsapulloja kyllä itselläkin, et ei kiitos.
Oli kyl eilen, sanoisinko, hauskaa ;) - Jokareikään
lits läts lits läts,kuuluu paraikaa meidän makkarista,ei tarvitse lisäapua panemaan.Hoituu omin voimin.
- PpePTjkuytf
Laitan vielä kuvan häneestä tänne!
http://kjellbergmichaela.blogg.se/images/2011/tjock_mage_1200214911_3823364_132753687.jpg
Eikös olekin seksikäs?- Brunox
Huh sentään on mimmillä "ruppua"
- frhvifuhvkjcnd
Niin tuo nainen kuvassahan ei TODELLAKAAN ole ko henkilö vaan joku nyt yrittää hiukan puijailla... ;) Mut ihan sama. Ensiviikonloppuna vissii uudestaan mutta uusi mies pitäisi löytää... Oli tosiaan ihan ok kokemus vaikkei ehkä ihan sitä mitä ajateltiin mut nyt uskaltaa paremmin. Ja ei ainakaan mikään mustasukkaisuus tms ollut ongelma... :)
Että toinen mies tyydytti vaimosi ja olet ylpeä,olen sanaton
- pärinät
Ite juon ES ja nauran
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519