Runkkaus ei ole hauskaa

nofapfapfap

Itsetyydytys on luonnollista. Itsetyydyksestä puhuminen on normaalia.Mutta missä vaiheessa runkkauksen näyttämisestä on tullut hauskaa?

Viime vuosikymmenellä runkkausvitseistä on tullut pieruvitsien kaltainen juttu. Meinaan, että on olemassa moni viihdyttävä elokuva, johon on tungettu runkkauskohtaus, joka ei tee siitä yhtään sen hauskempaa: You, me and Dupree, Kick-ass, Youth in Revolt, American piet.... Listaa voi jatkaa pitkään. Enkä sano, että härski huumori on huono asia. Härskiyden pitää olla oikeanlainen, oikeassa suhteessa. Runkkaus ei ole haskaa.

Jos oikeesti miettii, niin runkkaus sen lisäksi, ettei oo hauskaa, niin oikeastaan sen näyttäminen on traagista. Tyyliin, tyyppi on niin säälittävä, että ainoa paikka, josta se saa "naislämpöä" on oma käsi.

Joku varmaa sanoo, että "kukkahattutätejä provosoiva tabujen käsittely on aina hyvä asia". Ja jos unohtaa sen, että loppupeleissä provosoiminen on vain halpa tehokeino, kun tosimestari saa katsojan mukaan ilmankin, niin silti, runkkaus ei ole provosoivaa. Sen katsominen on vastenmielistä, muttei provosoivaa

Paremman huumorin puolesta!"

1

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko pölkky?

"Runkkaus ei ole haskaa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60