olen täs lukenut näitä juttuja ja ihmettelen et jos joku kertoo täällä naineensa niin heti on "hyvä fantasi"jjne porukka liikentees.itse olen yli 40v mies ja mul oikeita kokemuksia esim 2kpl 18v tytöistä jne mut tänne ei viitsi kirjoittaa kun heti ollaan linjalla"en usko"jne.mut mul itel pajon kuvattuna eri panoja ja joskus olen joillekin kateellisille näyttäny kun ei uskota.
miks ei uskota?
7
4646
Vastaukset
- kohta 45v
Olen itsekin aikoinaan, 42 vuotiaana päässyt 17 -kesäisen selkään.
Meni pari viikkoa siinä kesällä pääasiassa nusssiessa. Lopetimme, ettei nousisi yleistä hälyä kaveripiireissä ja sukulaisissa.
Tätänykyä seurustelen 48 vuotiaan kanssa.- kohta45v
... jäi mainitsematta, että olin silloin sijaisopettajana yhden lukuvuoden.
Tyttö oli luokan oppilas. Pientä flirttiä oli kevään korvilla ja tapasimme yllättäen provinssirokissa.
Siitä se touhu lähti ja loppui pian.
Kiinteät paikat hänellä kyllä oli.
- Sventuuva
No sinullapa on "munkki käynyt" olisin tehnyt samanlai. Kateeksi käy!!
Uskon,että maksoi paljon:)
- Tarnoiden arvostaja
No, osa ihmisiä kai arvioi asioita tosi-eppätosi -luokittelulle. Tämähän on aika perinetinen suhtautuminen kirjoitettuun sanaan. Toiset taas nauttivat hyvistä tarinoista miettimättä, perustuuko se tositapahtumiin tai ei. Pääasia on, miten hyvä ja onnistunut tarina on päämääriltään ja keinoiltaan jne. Kaikkia ei voi miellyttää :)
- oidipus kompleksi
Onko täällä ketään oikeasti oidipus kompleksista kärsivää?
- --
Ai niinku että haluis tappaa isänsä ja puhkoa silmänsä vai hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634