Minulla oli 32 bittinen Java mutta päivityksen yhteydessä kielitaidottomana klikkasin väärää painiketta ja Java katosi.
Javaa tarvitsen pääasiassa Aapelin Shakki peleihin. Asensin 32 bittisen Javan uudelleen mutta en pääse silti Aapelin Shakkiin, kesken pelin latauksen tulee ruskea taulu ja siinä jonkinlainen lataus joka jää kesken. Erroria siinä lukee.
Olen yrittänyt poistaa Javan yrittääkseni ladata uudelleen, poistaminen ei ole onnistunut.
KERPELEEN Java
9
165
Vastaukset
Tuleeko Javan poistamis vaiheessa mitään virheilmoitusta?
Kannattaa myös kokeilla tätä: http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/javara.cfm
Jos poistaminen onnistuu, niin lataa uusin Java 7 update 5 versio täältä: http://filehippo.com/download_jre_32/- Shakin ystävä
Ohjauspaneelilla olevaa Java kuvaketta klikatessa tulee vain Java Control Panel se on Engjannin kielinen.
Auttaisiko järjestelmän palautus.
Kieltä ymmärtämättömälle hankala tämä Java - järjestelmän
Shakin ystävä kirjoitti:
Ohjauspaneelilla olevaa Java kuvaketta klikatessa tulee vain Java Control Panel se on Engjannin kielinen.
Auttaisiko järjestelmän palautus.
Kieltä ymmärtämättömälle hankala tämä Javapalautus yleensä auttaa ja ku8n sitten koikeilee niin voi ladata javan uudestaan
Järjestelmän palautus voisi auttaa asiaan. Palauta se siihen palautuspisteeseen, jolloin ongelmaa ei vielä ollut.
- pär keckman
Miten se muka onnistuu, sehän on jo poistanut javan ja yrittänyt asentaa uutta joten aivan turhaa touhua palautella.
Windows tekee aina välillä palautuspisteitä. Koneen voi esimerkiksi palauttaa edelliseen Windows päivitykseen.
- tisbo savale
Javaa ei poisteta ohjauspaneelin java kuvaketta klikkaamalla, vaan ohjelmat poista osion alta.
- Shakin ystävä
Järjestelmän palautus auttoi nyt pääsee Apelin Shakkiinkin. Tein palautuksen siihen päivään kun vahingossa poistin Javan joka silloin toimi.
Hiukan ihmeellinen oli se Java jonka asensin sitä ei saanut pois, pikakuvakkeen kylläkin mutta sehän ei ongelmaa poistanut.
Miksiköhän Javaan ja Flashiin ei saa Suomenkielisiä päivitysohjelmia, Kieltä ymmärtämätön ei aina muista mitä pitää klikata.. Flashia ja javaa tarvitaan ainakin Veikkauksen peleissä.
Vaikka minulla on Flash niin IE8 selaimella ei veikkauksen Syke peliä voi pelata kuin yhden kerran vuorokaudessa, kaikki muut veikkauksen pelit kyllä IE8 toimivat. Chromella kyllä sykettä voi pelata vaikka niin usein kuin 100 € raja tulee vastaan Shakin ystävä kirjoitti:
Järjestelmän palautus auttoi nyt pääsee Apelin Shakkiinkin. Tein palautuksen siihen päivään kun vahingossa poistin Javan joka silloin toimi.
Hiukan ihmeellinen oli se Java jonka asensin sitä ei saanut pois, pikakuvakkeen kylläkin mutta sehän ei ongelmaa poistanut.
Miksiköhän Javaan ja Flashiin ei saa Suomenkielisiä päivitysohjelmia, Kieltä ymmärtämätön ei aina muista mitä pitää klikata.. Flashia ja javaa tarvitaan ainakin Veikkauksen peleissä.
Vaikka minulla on Flash niin IE8 selaimella ei veikkauksen Syke peliä voi pelata kuin yhden kerran vuorokaudessa, kaikki muut veikkauksen pelit kyllä IE8 toimivat. Chromella kyllä sykettä voi pelata vaikka niin usein kuin 100 € raja tulee vastaanJava on todella mutkikas. Vanhalla läppärilläni XP-järjestelmallä toimi pitkän aikaa hyvin. Koneen täyttyessä poistin ohjelmia mm. Javan, niin Shakki ei tietenkään pelittänyt. Uudelleen ladattaessa koin samat ongelmat. Jonkin aikaa pelit kulkivat, mutta sitten harmaa ruutu "peli ladataan".
Toukokuusta uudessa Win 7 ja uusi kone, en ole päässyt sinuiksi Aapelin kanssa. Shakkilauta on pieni enkä ole keksinyt miten laudan saa isommaksi.
Oppia ikä kaikki. Aina jotain oppii vahingossa ja jotain haluamiaan kohtia ei saa toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271