Heippa,
Aloitin tässä kierrossa syömään clomifenia kp3-7. Tällä hetkellä on menossa kp25. Kp18 minulle tehtiin ultra, jossa lääkäri ei nähnyt yhtään suurempaa follia. Ultra ei antanut myöskään merkkejä siitä, että folli olisi jo irronnut ja lääkärin mukaan ovulaatio ei enää tässä kierrossa todennäköisesti ole mahdollinen. Mittailin tässä kierrossa lämpöjä (olen mittaillut myös neljässä muussa kierrossa) ja lämpökäyrä näyttää erittäin selkeän ovulaation juuri tuolle kiertopäivälle 18 (nousu 0,5 astetta). Lisäksi heti kp18 jälkeen alkoivat omassa kierrossani tyypilliset loppukierron oireet, kuten rintojen ja nännien arkuus. Kävin tänään s.prog. testissä, joten loppuviikosta saan siitä varman tiedon, ovuloinko vai en. Kysymys siis kuuluu, onko mahdollista, että olisin kuitenkin ovuloinut, vaikka ultratessa follia ei näkynyt? Ja toisaalta, jos en ovuloinut niin miten esim. peruslämpöni voi nousta loppukuussa selkeästi korkeammalle tasolle?
Ovuloimattomuus, vaikka ovulaation merkit
Meikku80
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349