Hei, olen ajatellut osallistua Turun Valmennuskeskuksen kurssille (lääketieteen marraskuussa alkava).
Etsinkin nyt muita TURUN Valmennuskeskuksen kursseille aikovia, että saisimme yhdessä 15% kaverialennuksen kursseistamme! :)
Kurssilla ja alalla ei ole väliä (sinun ei siis tarvitse osallistua lääkiksen kursseille), vaan jos aiot osallistua mihin tahansa Valmennuskeskuksen kurssille TURUSSA, niin ilmottauduthan! Tarvitsisimme siis vähintään neljän porukan, että saisimme tuon parhaan -15% alennuksen.
Olen kuullut huhuja, että ilmottautuminen kannattaa tehdä heinäkuun loppuun mennessä, että kurssit saisi vielä entisen hinnoilla, sen jälkeen Valmennuskeskus ilmeisesti nostaa hintojaan. Joten pidähän kiirettä!
Voit lähettää vaikka sähköpostia osoitteeseen: teorka@gmail.com
jos olet kiinnostunut.
Valmennuskeskuksen kurssille TURKUUN!
kurssille
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645