Miksi lihavat naiset meikkaavat?

Mösjöö Mosse

Lihavien naisten mielestäni aivan turha meikata koska ei meikillä voi poistaa sitä tosi asiaa, että sipsien ja siiderin voimalla he ovat pilanneet itsensä. Eikä vahvakaan ylimaalaus voi muuttaa sitä tosiasiaa, että lihavat naiset ovat rumia.

Meikkaamalla he tuhoavat kalliita luonnonvaroja ja aiheuttavat koe-elämille tuskaa. Monet lihavien naisten käyttämät meikithän on testattu eläimillä!

Mielestäni olisi reilumpaa, että lihavat naiset esiintyisivät ihan ilman mitään keinotekoisia väriaineita ja rasvanen tukka vapaana. Hoikille ja edustaville sallittakoon itsensä parhaimpien puolien korostaminen!

68

1458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wau!!!!!!!

Ei voi kuin lähes mykkänä ihailla, mikä mieletön älykkyys ja elämän kokemuksen tuoma syvällinen viisaus paistaa Mösjöön tekstin rivien välistä. Wau...!!!!!

• Witsi WAUUuuuu!!!!!!

Miksi maailmaan syntyy idiootteja?

• vcxvcxxxvcxvcxvxcc

Jotta maailmassa olisi myös ylipainosia ihmisiä eikä vain treenattuja.

• aijaavai
        vcxvcxxxvcxvcxvxcc kirjoitti:

Sinä olet sitten varmaan se poikkeus, joka vahvistaa säännön.

• zmirre

Koska mikään ei korjaa heitä pois ennen kuin he ehtivät lisääntyä.

• voivoi4
        vcxvcxxxvcxvcxvxcc kirjoitti:

Et sinä ainakaan idiootista muuttunut miksikään, kun ylipainostasi pääsit.

• hahaa

"Meikkaamalla he tuhoavat kalliita luonnonvaroja ja aiheuttavat koe-elämille tuskaa. Monet lihavien naisten käyttämät meikithän on testattu eläimillä!"

LoL, ja hoikkien naisten käyttämät meikit ei sitten ole? :D

Säälittävä provo.

• sivunraide

Ei välttämättä provo. Totuushan on että lihavuus keskittyy köyhiin naisiin. Ja köyhät ostavat halpoja, eläimillä testattuja meikkejä eivätkä arvostettuja kansainvölisiä merkkejä.

• kaukaa haettua
        sivunraide kirjoitti:

Ei välttämättä provo. Totuushan on että lihavuus keskittyy köyhiin naisiin. Ja köyhät ostavat halpoja, eläimillä testattuja meikkejä eivätkä arvostettuja kansainvölisiä merkkejä.

Myös keskituloiset ja rikkaat ostavat eläimillä testattuja meikkejä. Eläimillä testaaminen ei näy meikkien hinnassa.

"Totuushan on että lihavuus keskittyy köyhiin naisiin."

Mikä totuus? Jotain todisteita tälle "totuudelle", kiitos.

• Nothing but true
        kaukaa haettua kirjoitti:

Myös keskituloiset ja rikkaat ostavat eläimillä testattuja meikkejä. Eläimillä testaaminen ei näy meikkien hinnassa.

"Totuushan on että lihavuus keskittyy köyhiin naisiin."

Mikä totuus? Jotain todisteita tälle "totuudelle", kiitos.

Menepäs kaukaa hakemaan eiralaisesta Michelin-ravintolasta lihavia asiakkaita ja sitten taas läheltä Itä-Keskuksen Prisman buffet'sta laihoja asiakkaita. Ei löydy kummastakaan. MOT

• jkjkbkb

pointti aloituksessa taisi olla siinä että hoikkien naisten takia eläimet saa kärsiä ja lihavien ei. Oli siinä se järki että lihavilla meikkaus menee haaskoon kuitenkin

• Ei siis totta
        Nothing but true kirjoitti:

Menepäs kaukaa hakemaan eiralaisesta Michelin-ravintolasta lihavia asiakkaita ja sitten taas läheltä Itä-Keskuksen Prisman buffet'sta laihoja asiakkaita. Ei löydy kummastakaan. MOT

Asia selvä, ei siis löytynyt todisteita ja väitteesi oli potaskaa.

Molempiin pitkä matka, mutta kyllä ainakin täällä ulkomailla vaikka McDonaldsissa näkee laihoja asiakkaita ja hienommissa ravintoloissa lihavia. Myös toisinpäin tietysti.

• entäs sitten

ne makkarat ja olut miehillä? Sen kyllä huomaa ken on niitä "nautiskellut" säännöllisesti. Siten he tuottavat tuotantoeläimille kovia tuskia ja turhaa kuolemaa!!!!!!!!! >:(

• Viikon suosituimmat

Koska monet meistä ihailevat ja haluavat lihavia naisia ja pitävät heitä hyvin viehättävinä.

• tyhmiä kysymyksiä

Hoikkakin voi olla ruma. Ja rumat naiset meikkaavat tietysti siksi, että näyttäisivät vähemmän rumilta. Usko pois, ero voi olla meikkaamattoman ja meikatun rumiluksen välillä aika huomattava.

OIkeasti kauniinhan ei edes tarvitse meikata, joten pitäisi kysyä, että miksi kauniit naiset meikkaavat. Meikkaamalla he tuhlaavat luonnonvaroja ja aiheuttavat koe-eläimille tuskaa.

• The Body

Kuuklaappa miss universum kandidaatit. Varmasti ovat kauniita naisia kaikki, mutta kaikilla myös todella vahvat meikit :)

• öh.....
        The Body kirjoitti:

Kuuklaappa miss universum kandidaatit. Varmasti ovat kauniita naisia kaikki, mutta kaikilla myös todella vahvat meikit :)

tässä ei nyt puhuttu mistään kilpailu-meikistä,
        vaan arkena meikkaamisesta, joka ylipäänsä on tyhmää ja kertoo huonosta itsetunnosta.

Jokainen on kauniimpi normaalipainoisena kuin ylipainoisena.
        Meikillä tai ilman.

• Sotarnorsut

Lihavat naiset maalaavat sotamaalauksia ennenkuin vetävät napansa täytee siideria ja alkavat sotimaan.

• Ihanaa!

Katson tämän viralliseksi luvaksi sekä vetää sipsejä ja olutta että jättää maalaukset ja kampaajat väliin. :-)

• hihhii5

Oon miettinyt samaa. Olisin samaa mieltä, että lihavien ihmisten laittautuminen on hukkaan laitettua aikaa, jollen saisi äärimmäistä huvitusta laittautuneiden läskien näkemisestä. Mikään ei voi olla hassumman näköistä kuin lihava ihminen, joka on laittautunut. :D

• fghh

Ai niinku esim. Adele? Nättihän se on.

• Ott0maani
        fghh kirjoitti:

Ai niinku esim. Adele? Nättihän se on.

Adele on rajatapaus. Mutta kyllä Adelessakin ensin huomio kiinnittyy lihavuuteen ja vasta sitten ääneen. Radiossa ei tietty haittaa niin paljon, mitä nyt mielikuvissa.

• dfgff
        Ott0maani kirjoitti:

Adele on rajatapaus. Mutta kyllä Adelessakin ensin huomio kiinnittyy lihavuuteen ja vasta sitten ääneen. Radiossa ei tietty haittaa niin paljon, mitä nyt mielikuvissa.

Pointti olikin se, että laittautunut lihava ei välttämättä näytä mitenkään sen "hassummalta" kuin kukaan muukaan laittautunut..

• läski tietää

Näin läskinä miehenä sanoisin että läskien miesten ei tarvitse juurikaan laittautua.Jos parta on about ajettu ja hiukset ei ole ihan sekasi niin ei muuta kuin vaatteet päälle ja eteenpäin.Ja näin ihan siitä syystä,että läskistä miehistä ei naiset kiinnostu,toisin kuin läskeistä naisista.Läskin naisen kannattaa pannosta itseensä koska on miehiä jotka etsivät sellaisia.Toisin kuin miehiä.

• joo o

Onneksi lihavat miehet eivät meikkaa. Ei tarvii siitäkään huomauttaa.

Mikä tän aloituksen tarkoitus oli ja on?

• Täydennys

Mun mielestä aloituksen tarkoitus oli se että yleensä laittaudutaan sen takia, että joku kiinnostuis ja siitä taas seurais panot tai suhde. Mutta kun kukaan ei halua suhdetta tai panoa lihavan naikkosen kanssa niin miksi vaivautua laittautumaan...Eller hur?

• 15+17
        Täydennys kirjoitti:

Mun mielestä aloituksen tarkoitus oli se että yleensä laittaudutaan sen takia, että joku kiinnostuis ja siitä taas seurais panot tai suhde. Mutta kun kukaan ei halua suhdetta tai panoa lihavan naikkosen kanssa niin miksi vaivautua laittautumaan...Eller hur?

"Mun mielestä aloituksen tarkoitus oli se että yleensä laittaudutaan sen takia, että joku kiinnostuis ja siitä taas seurais panot tai suhde. "

Aijaa vai? Miksi sitten parisuhteessakin olevat meikkaavat? Tai sellaiset, jotka eivät halua herättää kiinnostusta?

". Mutta kun kukaan ei halua suhdetta tai panoa lihavan naikkosen kanssa niin miksi vaivautua laittautumaan..."

No näyttää haluavan, kun katsoo joitain pariskuntia. Keksikää parempia provoja, jooko. Sellasia, jotka pitäis edes paikkansa.

• 15+17
        15+17 kirjoitti:

"Mun mielestä aloituksen tarkoitus oli se että yleensä laittaudutaan sen takia, että joku kiinnostuis ja siitä taas seurais panot tai suhde. "

Aijaa vai? Miksi sitten parisuhteessakin olevat meikkaavat? Tai sellaiset, jotka eivät halua herättää kiinnostusta?

". Mutta kun kukaan ei halua suhdetta tai panoa lihavan naikkosen kanssa niin miksi vaivautua laittautumaan..."

No näyttää haluavan, kun katsoo joitain pariskuntia. Keksikää parempia provoja, jooko. Sellasia, jotka pitäis edes paikkansa.

Ja ennen kuin joku tulee mössöttämään (tai mossettamaan) niin ei, en itse ole lihava.

• teaothaö

No eikös aina hoeta, että kannattaa korostaa niitä parhaita puolia? Jos lihavalla naisella on vaikka kauniit silmät ja upea tukka niin silloinhan niitä kantsii tuoda esiin. Tai vaikkei ne luonnoonkauniit ole, niin jos osaa meikata silmät hyvin ja laittaa tukan nätiksi, niin se sitten kai haittaa noin kovasti mösjöömosseja :D

Hauskaa muuten että aapeen nikin alkuperäinen omistaja oli tuhti laittautuva mies.

Ehkä voisi sitä miettimisenergiaa kohdistaa ihan pikkasen tähdellisempiin asioihin. Makunsa kullakin, jos ei lihavista tykkää niin miksi niitä kuitenkin pitää vahdata ja arvostella? ;) Ihailisit vain niitä jotka miellyttävät omaa silmääsi ja ignooraa muut, niin minäkin teen.

• naurettavaa shaibaa
    • luomupullukka

En minä ainakaan meikkaa, enkä laita muutenkaan itseäni millään tavalla,
      en edes näin kesällä aja säärikarvoja. Tytärkin on joskus sanonut,
      että laittaisit edes tukkaas, kun se on kuin kanan pee.
      Ihanan vapauttava tunne olla näin, vapaana kaikista ulkonäköpaineista

• DesignLellukka

No ehkä nyt sentään säärikarvat pitäisi lihavienkin ajaa. Ajatuskin jotenkin sillai pyörryttää.

• nähty on

Olen huomannut samaa, Että lihavat laittautuvat ( meikit, hiukset,kynnet) oikeastaan täysin turhaan. Harvaa kiinnostaa lihava nainen, joka ei muuten pidä itsestään huolta.

• Kyllä on nähty!

Ai eivät kyllä minusta turhaan... Kyllä oon nähnyt PALJON lihavia naisia, jotka ovat oikeasti laittautuneet todella kauniisti ja jopa paremmaksi itsensä kuin hoikat ystävänsä... Kyllä sellainen hyvin hoidettu paksu pitkä tukka, kaunis huoliteltu silmämeikki, tyylikkäät vaatteet, jotka korostaa hyviä puolia (rintoja, takapuolta) on aikas kivan näköistä vaikka olisikin vähän pullea (siis ei todellakaan mikään super lihava, jolla BMI 50). Kyllä miehet sellaisen huomaa heti ja vientiä on!! Jos siis on edes vähän naisen mitoissa (vyötärö kapea muuhun nähden). Kyllä joidenkin näyttävien pullukoiden varjoon jää ne hoikat naiset, jotka näyttävät tylsiltä.

• itsestä huolehtimine
        Kyllä on nähty! kirjoitti:

Ai eivät kyllä minusta turhaan... Kyllä oon nähnyt PALJON lihavia naisia, jotka ovat oikeasti laittautuneet todella kauniisti ja jopa paremmaksi itsensä kuin hoikat ystävänsä... Kyllä sellainen hyvin hoidettu paksu pitkä tukka, kaunis huoliteltu silmämeikki, tyylikkäät vaatteet, jotka korostaa hyviä puolia (rintoja, takapuolta) on aikas kivan näköistä vaikka olisikin vähän pullea (siis ei todellakaan mikään super lihava, jolla BMI 50). Kyllä miehet sellaisen huomaa heti ja vientiä on!! Jos siis on edes vähän naisen mitoissa (vyötärö kapea muuhun nähden). Kyllä joidenkin näyttävien pullukoiden varjoon jää ne hoikat naiset, jotka näyttävät tylsiltä.

Mutta ylipainoinen ei huolehdi itsestään
        (syö liikaa ja syö huonoa ravintoa, ei liiku, laiminlyö siis terveyttään, jopa tupakoi päälle)

Viehättävää?

• jupelisjuu

"Mutta ylipainoinen ei huolehdi itsestään
        (syö liikaa ja syö huonoa ravintoa, ei liiku, laiminlyö siis terveyttään, jopa tupakoi päälle)"
        Miksi aina luullaan, että lihavat syövät liikaa ja varsinkin luullaan, että syövät huonoa ravintoa. Tai että eivät liiku tai harrasta. Eikä kaikki todellankaan polta. Kyllä moni lihava on hyvinkin terveystietoinen ja aktiivinen, eikä kaikki kärsi sairauksista tai kivuista tai kolotuksista. Paljon on hoikkia ihmisiä, joiden elämäntavat ja ruokatottumukset ovat aivan mahottomat. Mutta näköjään on ihan hyväksyttävää olla laiha, joka syö huonoa ravintoa, polttaa, makaa kotona ja laiminlyö terveyttään.

• entinen_läski
        jupelisjuu kirjoitti:

"Mutta ylipainoinen ei huolehdi itsestään
        (syö liikaa ja syö huonoa ravintoa, ei liiku, laiminlyö siis terveyttään, jopa tupakoi päälle)"
        Miksi aina luullaan, että lihavat syövät liikaa ja varsinkin luullaan, että syövät huonoa ravintoa. Tai että eivät liiku tai harrasta. Eikä kaikki todellankaan polta. Kyllä moni lihava on hyvinkin terveystietoinen ja aktiivinen, eikä kaikki kärsi sairauksista tai kivuista tai kolotuksista. Paljon on hoikkia ihmisiä, joiden elämäntavat ja ruokatottumukset ovat aivan mahottomat. Mutta näköjään on ihan hyväksyttävää olla laiha, joka syö huonoa ravintoa, polttaa, makaa kotona ja laiminlyö terveyttään.

Ylipainoinen ei olisi ylipainopinen, jos energian saanti ja kulutus olisivat tasapainossa, eli läski on seurausta omista valinnoista, sillä ainoastaan muutama prosentti ylipainoisista on sitä jonkin sairauden tai geneettisen poikkeaman vuoksi. Muut ovat syömäläskejä.

Yhtä lailla normaalipainoinenkin voi pilata tervetytensä elintavoillaan ryyppäämällä ja polttamalla ja välttämällä liikuntaa kaikin keinoin.

Henkilökohtaisesti minulle on se ja sama, kuinka kukin elää tai paljonko painaa, kunhan muistaa, että jokainen on loppupeleissä itse vastuussa omasta kehostaan ja hyvinvoinnistaan.

• mies ilman naista

Tunnen yhen naisen joka on 36 v ja neitsyt. Sillä on aivan hirvee meikki ja pakkelia naamasssa puoli kiloo ainakin. En voi katsoa sitä silmiin ikinä. Salillakin olen nähnyt kun lihavat pullanaamat on täysissä meikeissä ja pitkähihainen kauluspaita päälläja sit ne polkee 5 minsaa kuntopyörää ja venyttelevtä 45 minsaa ja lähtevät kotiin. Ei naisista ole laihduttamaan.

• DaisyDavis

Voi Mosse, Mosse...
      Tiesitkö, että läskeistä pääsee eroon laihduttamalla - mutta tyhmäksi synnytään ja tyhmänä pysytään... Siihen ei auta edes meikkaus...

Ei, en ole 150-kiloinen "keiju", vaan normaalipainoinen nainen, jonka ystäväpiirissä on muutama vähäsen pyöreämpi dooris. Kauniinta ja itsevarmoja naisia kaikki, kuten hoikemmat ystävänikin, pakkelilla tai ilman.

• Doctor Zuhero

Se kirjoitetaan muuten Moskvits. Jjokaisen 'itsevarman' dooriksen venyneen ihon alla on joku traumatosoiva kokemus. Mksi muuten he lihoaisivat? Ja jokainen näistä dooriksista ihan satavarmasti laihduttaisi jos kykenisi. Mutta eiku lisää zidukkaa ja pakkelia naamaan ja karkuun omia sisäisiä mörköjään.

• DaisyDavis
        Doctor Zuhero kirjoitti:

Se kirjoitetaan muuten Moskvits. Jjokaisen 'itsevarman' dooriksen venyneen ihon alla on joku traumatosoiva kokemus. Mksi muuten he lihoaisivat? Ja jokainen näistä dooriksista ihan satavarmasti laihduttaisi jos kykenisi. Mutta eiku lisää zidukkaa ja pakkelia naamaan ja karkuun omia sisäisiä mörköjään.

Anteeksi maalaisuuteni. Hyvä, kun sivistit moista poloista.
        Sinä varmaan olet jo osan päivän virvoikeannoksestasi nauttinut ulosannin takeltelusta päätellen... Kesä kaikkilla, ilolientä toisilla.

Sisäiset möröt, mitä ne ovat?

• hfghf

Itse asiassa katukuvaa seurailleena voin todeta että lihavat näyttävät laittautuvan paljon vähemmän ja harvemmin kuin hoikemmat kanssasisarensa.

• Vittu mikä trolli

Voivoi, kapeakatseiset ihmiset. Itse olen vähän lihavamman puoleinen mutta on kysyntää riittänyt ja mieskin löytyy ;)

P.S Ja oli pakko tulla ilmoittamaan, niin pääsette sormi suussa sielä mietiskelemään :D

P.P.S Kyllä, laitan hiuksiani, meikkaan ja laitan myös kynteni

• löllelöööö

No joo, lihoin melkoisesti tuossa jokunen vuosi sitten ja ajattelin aluksi itsekin noin. Miksi enää meikkaisin tai yrittäisin nätistää itseäni yhtään, miksi ostaisin kivoja vaatteita kun ei ne näytä kivoilta kun olen näin turpea. Painoa yritän pudottaa, mutta aika samassa se on vielä ainakin pysynyt nyt pari vuotta. Sitten tuli mitta täyteen ja totesin että enhän mä sitä pelkästään muiden vuoksi tee, vaan on kiva olla kivantuntuisissa ja -värisissä vaatteissa, vähän joskus korostaa jotain kivaa juttua itsessä siksi että siitä tulee itselle kiva mieli. Ehkä myös omille lapsille ja jopa miehelle. Panon vuoksi ei siis minun tarvitse hoikkana eikä lihavana laittautua, mies kun on ollut pyydystettynä jo ajat sitten. ;)

Meikkasin mä muuten joskus töihinkin, muttei tullut mieleenkään kikkulia metsästää siinä työajalla :D ihan hassu ajatuskin. Se tehdään vapaa-ajalla, ja minä löysin mieheni netistä, joten tavatessamme olin ihan kotiasussa meikittä. ;)

• t.rgg.t

Vaimoni ajattelee juuri noin, lihoo eikä meikkaa koskaan.
        ....paitsi silloin kun lähtee tyttöjen kanssa tanssimaan.

• Meikki on leikki

Ihan samasta syystä kuin kaikki muutkin: parhaiden puolien korostamiseksi ja huonojen peittämiseksi.

• Hei, lihavathan tekee teille palveluksen olemalla lihavia, koska jos lihavia ei olisi, ketä te idiootit sitten haukkuisitte? On ihan mielettömän huvittavaa, että tyhmät haukkuu lihavia, sillä tyhmyys vasta on hävettävää ja rahvaanomaista!

• kysyn vaan

Hei pösilöt, onko henkinen laiskuus (= tyhmyytenne ja tietämättömyytenne) muka hyväkysyttävämpää kuin fyysinen laiskuus? Jos on, miten sen perustelette?

• vastaapas ap meille

Miksi lihavat miehet ajavat parran?

• apsuliini

Nyt panit pahan! Näin homoseksuaalina pidän miesten parranajoa aivan turhana koska komea parta miehellä saa polvet tutisemaan. Tietysti jos parta on ns. maitoparta (pari haiventa ristissä) on kaikille paras ratkaisu ajaa ne parikin karvaa pois. Epäilemättä mies ajaa -tai kasvattaa- parran miellyttääkseen muita.

• katjuska6

"Maybe you should eat makeup so you can be pretty on the inside"

Laihat naiset ne vasta rumia on...

• Ei meikki pelasta

Ja noin sanoo kenties itse lihava ihminen? Sorry, kyllä se lihavuus on 1000x rumempaa.

• lijjio

Monet miehet (niin lihavat kuin hoikatkin) saattavat ajaa partansa jo työnsäkin puolesta. Jos esim. työskentelevät asiakaspalvelussa sisähommissa, niin se on yleinen käytäntö, että työn puolesta täytyy olla edustavan näköinen ja parta siistitty.

• vcxvcxvxvcxvx

Minun ja sinun kannalta heidän olemassa olonsakin on jotakuinkin merkityksetöntä, mutta heidän kannaltaan ei. Sama pätee meikkaukseen.

• vitut meikeistä

Itse en ymmärrä että miten kasvissyöjä voi olla plösö tai pullukka, jos ymmärrätte eron. Mun koulussa rinnakkaisluokalla on tällainen teini, joka on kasvissyöjä, ja voi auta armias et sitä läskiä on. Itse sekasyöjänä olen huomattavasti hoikempi ja varmaan syön monipuolisemmin kasviksia kuin se kasvissyöjä, sillä on nimittäin aika valkoinen naama, eikä urheile. Sokeri ja valkoiset jauhot (kasvispitsassa on valkoisia jauhoja) näyttäis maistuvan. Eikös kasvissyöjän kuuluisi tietää että mitä kannattaa syödä että kroppa saa kaiken tarvittavan. Eikö kasvissyöjien pitäisi olla jotain hillittömiä terveysintoilijoita?

• madame mesdames

Teinit eivät vielä kaikkea ymmärrä, semmosta se on.
        Kasvissyöjissä on kaikenmuotoisia ja -näköisiä ihmisiä, ihan niinkuin sekasyöjissäkin.

Aloittajalle, mösjöö (oikeammin monsieur) mosselle haluaisin tuoda tajuntaan mullistavan uutisen 90-luvulta...

Kosmetiikkateollisuuden ei tarvitse testata ainesosiaan enää eläimillä. Ne on testattu aikoja sitten jo. Uusien, vielä testaamattomien aineiden tulo kosmetiikkateollisuuteen on erittäin epätodennäköistä. Pääasiassa uusimmat komponentit (esim.ihonhoidossa) tulevat lääketeollisuudesta.

Sinänsä joidenkin tuotteiden markkinointi , esim."tuotetta ei ole testattu eläimillä" on vähintäänkin arvelluttavaa, ellei epäeettistä: ei ole testattu eläimillä-ei niin (eikä ihmisillä) kun ei tarvitse. Tuotteen ainesosat on testattu eläimillä vuosikymmeniä sitten ja havaittu turvallisiksi....

• lallaallaa

No jos on kasvissyöjä lähinnä eettisistä eikä terveydellisistä syistä niin takuulla sitä voi olla vaikka kuinka lihava. Kasvissyöjä = kieltäytyy lihasta. Ei siis tarkoita automaattisesti, että kasvissyöjä söisi suurimmaksi osaksi kasviksia, vaikka monet näin toivottavasti tekevätkin. Maailmassa on takuulla tuhansia kasvissyöjiä jotka syövät hirveitä epäterveellisiä hiilarimättöjä päivästä toiseen ja ovat täten helposti lihavempia kuin sekasyöjät, jotka saavat myös proteiinia tasaisemmin. Itse ainakin tunnen monta pulleaa kasvissyöjää, pulleaa vegaania sen sijaan en yhtään.

• juustot, hiilarit

Niin, jos "kasvissyönti" tarkoittaa juustovoileipiä kaakaolla ja pullat perään, voi silläkin itsensä ylipainoiseksi syödä. Hieman paremmalla omatunnolla toki ;) Teinit vetää karkkia, sipsiä ja energia(!!!)juomia, että ei siinä joku liha mitään painon kannalta sano.

• Kärpix

Olen samaa mieltä, että lihavilta naisilta pitäisi kieltää meikkaaminen. Jos sillä on edes pienikin vaikutus lihavien ihmisten lisääntymismääriin. Saatais vähän parannettua Suomalaisten geeniperimää. Lihavila miehillä impotenttius estää luonnollisella tavalla lisääntymisen. Sen sijaan graavisti obesiteetilta naiselta onnistuu kuitenkin lahnana selällään makaaminen. Silloin lisääntyminen on mahdollista, jos baarista on löytynyt tarpeeksi päihtynyt mieshenkilö siitohommiin.

• madame mesdames

Oikeampi sanamuoto taitaa olla GRAVIDISTI OBEESI.

obesiteetti = lihavuus, obeesi= lihava
        gravidi= vakava, graavi=suolattu

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, eikä minua sen suuremmin stressaa, mutta olen elänyt uskossa, että avioliitto ja jälkeläisten tekeminen omien sukulaisten kanssa ei ole yleistä Suomessa nykyään.

Voi miten väärä on luuloni ollut!

Tämän palstan kirjoittajista valtaosalla taitaa olla isä ja äiti sisaruksia keskenään.

Aloittaja mukaanlukien.

• Kärpix
        madame mesdames kirjoitti:

Oikeampi sanamuoto taitaa olla GRAVIDISTI OBEESI.

obesiteetti = lihavuus, obeesi= lihava
        gravidi= vakava, graavi=suolattu

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, eikä minua sen suuremmin stressaa, mutta olen elänyt uskossa, että avioliitto ja jälkeläisten tekeminen omien sukulaisten kanssa ei ole yleistä Suomessa nykyään.

Voi miten väärä on luuloni ollut!

Tämän palstan kirjoittajista valtaosalla taitaa olla isä ja äiti sisaruksia keskenään.

Aloittaja mukaanlukien.

Kyllä oikea sana muoto on graavi obesiteetti. Se on ns. lääkärislangia ja sillä tarkoitetaan Törkeän / sairaanloisen lihava. Toki muihinkin sanamuotoihin voi törmätä esim. sanaan obeesiin. Se on vähän lääkäristäkin kiinni. Olen nähnyt jokusen lääkärinlausunnon, joten tiedän mistä puhun. Ei siitä sen enempää.

Latinankieliset termit lhavuuteen liittyen ovat jossain määrin potilaalle totuuden kaunistelua. Totuushan voi tehdä liian kipeää. Esim. potilaalla on jonkin verran obesiteettia kuulostaa paremmalta kuin vs. X on syönyt ja juonut itsensä sairaanloisen lihavaksi, jonka takia hänellä on kaikki hänen nykyiset oheissairautensa kuten mm. uniapnea, masennus, II-tyypin diabetes, tuki- ja liikuntaelinvaivat ja alkava nivelrikko molemmissa polvissa. Edessä lähitulevaisuudessa on ennenaikainen sairas, kipeä ja lohduton lyhyt vanhuus.

• sgsgsfgssgsgsdfgsgsd

Minkä takia juntit provoaa netissä, niinkuin sinä? Lopeta netin käyttö, kierrätä tietokoneet yms. tilpehöörit pois, katkaise sähköt, niin et kuluta niitä kalliita luonnonvaroja ääliömäisyyksilläsi.

• Kärpix

Enemmän luonnonvaroja kuluttavat täällä aikaansa chattaavat läskit, koska ne tietokoneen kulutuksen lisäksi vetävät samalla voikkaa ym. mässyä. Se vasta kuluttaakin luonnonvaroja.

• rtyuiooiiuytrrrttyuo
        Kärpix kirjoitti:

Enemmän luonnonvaroja kuluttavat täällä aikaansa chattaavat läskit, koska ne tietokoneen kulutuksen lisäksi vetävät samalla voikkaa ym. mässyä. Se vasta kuluttaakin luonnonvaroja.

Sohvalla istuminen ei saastuta, päinvastoin kuin se jos pärrää pitkin kyliä.

• Kärpix

Pitää kuitenkin muistaa, että monasti runsaasti obesiteettia omaavilla on myös runsasta metaanikaasun tuottoa ns. "uloshengityksessä". Ne ovat myös haitallisia ilmakehälle.

• 203333333

Enempi teikältä haitallisia kaasuja tulee kun jauhat kokoajan packaa.

• Kärpix

Puhumattaan siitä, että näiden mässyjen tuottamiseen on kulunut valtavasti luonnonvaroja.

Jos yleisesti puhutaan lihavista ihmisistä, niin faktahan on se, että noin 75 % lihavista ihmisistä on alkoholin suurkuluttajia tai mielenterveyslääkkeiden käyttäjiä. Toisin sanoen, jos näet valtavan obeesin henkilön niin tiedät, että hän on 75 % todennäköisyydellä alkoholin suurkuluttaja ja/tai käyttää masennuslääkkeitä.

• poingdingdong

Sinäpä se vasta olet hieno mies.

Avarakatseinen, älykäs ja suvaitsevainen.

Hitleristäkin pidettiin kovasti ensi alkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe