Moi! Missäpäin Tampereen yöelämässä on parhaat yhden yön juttuhaku paikat viikonloppuisin? Onko jotain ihan erityisen laadukasta paikkaa? Ois kiva jos joku yökerhoharrastaja vähän tietäs Tampereen tilannetta nykypäivänä kyseisten juttujen suhteen :).
Mistäpäin Tampereella/Pirkanmaalla yhden yön juttuja?
12
2647
Vastaukset
- 11
Mitä pienempi baari,,,,sen paremmat senssit.
Sinusta se vain on kiinni,,,ei siellä tarvitse olla kuin yksi nainen ja juttu on sinun. - Tampereen yöelämä:)
Kiitti hyvästä vinkistä:)
- Varma saanti
London, Sirpa ja Helena
- kesä 2010
Tuttuja tyttösiä. Onks herpestä?
- Kondomisuojaa
kesä 2010 kirjoitti:
Tuttuja tyttösiä. Onks herpestä?
Tiinalla ei maaliskuussa 2010 ollut ainakaan klamydiaa. Meni testeihin koska pelkäsi varmaan hedelmällisyytensä puolesta. Olihan hän vasta 46-vuotias.
- Käräjäoikeus
Eikö Senssin slogan oo "Senssiltä saa aina". Mun mielestä se lukee siinä ikkunassakin :D tiukkaa teinilihaa on tarjolla siellä!
- Newer again
Vanha tamperelainen sananlasku: Mene Seurahuoneelle, herää Hervannasta.
- pahin
Newer again kirjoitti:
Vanha tamperelainen sananlasku: Mene Seurahuoneelle, herää Hervannasta.
seurahuone se on lihatiski
- jagheter1568
pahin kirjoitti:
höh en ees tiä mis se on.ei kyl hirveest kiinnostakka
- XDXDXDXD
pahin kirjoitti:
konehuoneXD
- tosi on
london ja blondi jaana jakaa kaikille jotka juottaa shotteja.
- 19+11
Katkeraa panettelua.. Eihän se pidä edes shoteista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615