Ilman susia ei olisi koiria :-)
Koiranomistajat saavat kiittää ja kunnioittaa susia
10
339
Vastaukset
- Kyllä, mutta
Eiväthän koiranomistajat tajua ajatella noin pitkälle :D.
- kojootti(ko)
Koirat on käsittääkseni suuriltaosin periytynyt kojootista
- susikoirasusi
Koirat pystyvät lisääntymään susien kanssa, muttat kojoottien. Tai jos koirat pystyvät kojoottienkin kanssa lisääntymään, niin eivät ainakaan yhtä helposti kuin susien. Kummallekohan koirat ovat enemmänn sukua?
- tulipa mieleen,.
Jokainen varmasti osaa päätellä, mistä alkukantaisista koiraeläimistä ovat Huskyt, Malamuutit, Scheefferit, Karhukoirat ja Pystykorvat periytyneet, mutta mistäs taas ovat Bullmastiffit, Boxerit ja Englannin/Ranskan Bulldogit perityneet :D. Ainakaan itse en osaa jälkimmäisten kohdalle kuvitella mitään Sutta, Kojoottia, Sakaalia, Kettua ym...
- ede
Scheefferit ollaan kehitetty vasta 1800-luvun lopulla roturisteytyksin.
- Lulun Katkuttaja
Hienosti tajuttu aloittajalta, tosi vikkelä oivallus! Papukaijamerkki tästä.
- Sepi_
Susi on siitä hauska veikko että kun sille tarjoaa luodin keuhkoihin se muuttuu todella säyseäksi.
- Laikuttaja
Ei muuta kuin koirakuri ja kiinnipitovelvollisuus voimaan. Valtio on sudelle hinnan määrännyt, hoitakoon piskinsä.
- pam pam
pian saadaan tappolupa susiille... Jes!! Tai no... Eihän moni siihen oo lupaa kysynytkään...
- huh huh
Joo, kiitos vaan kauhiasti susille kun söivät koirani! Älä naurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635