Tein remixin kissasta.Kissani on vain 2 ja puoli kuukautta nyt ja turkki vain kasvaa.
http://www.youtube.com/watch?v=vtYsWqqyoVk SIELÄ SE ON
minun söpö kissa youtuubissa
5
118
Vastaukset
- missusisi
On söpö kisu :)
Minkä rotuinen kissa on tai siis onko sekoitus jostain roduista?
Ihana turkki hänellä.
Nauti nyt pentuajoista. Mulla on nyt vuoden vanha kissa ja kaiholla katselen hänen "vauvakuvia" ja videoita. Mutta kyllä vielä vuoden ikäinenkin kissa on aika pentu luonteeltaan :D Ollaanpas sitä pieni ja nätti!
- maruna
Ihanan energinen pallero. Poika. Vaiko ytöntyllerökö hän on sitten? Vaikuttaisi olevan puolipitkäkarvainen, kuten minun 8,5 vuotias Wiljaminikin on. Onnea vauvalle ja vauvan kaverille ja monia hilpeitä ja hellyttäviä hetkiä yhteisten vuosien varrella.
- ive seen it alll
Voi Elämän Kevät... Remix jostain kissasta, LoL!!
söpö kisu sulla mulla on kohta 4 vuotias musti kissa se on musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124