Elikkäs nyt kävi köpelösti dvd -aseman kanssa kun se oli auki ja siihen tuli hiukka liikaa painoa, epäilen että jokin osa lähti paikaltaan. Noh, tämän tietysti tajusin tai tämän vaihtoehdon keksin kun olin laittanut aseman puoliväkisin kiinni. Se ei siis "imenyt" asmaa kiinni vaan itse laitoin sen. Kyseessä ihan uusi Samsungin läppäri, ostettu pari viikkoa sitten. Kysyisin vai, että millähän sen saisi auki sen aseman? kaikenlaisilla foorumeilla olen käynyt ja sanovat vain "siellä on reikä, paina tökkäse varovasti sitä reikää jollain niin aukeaa" noh minulla ei aukea. Kun tuola aseman nappulaa painaa läppärin sivusta niin se pitää surinan, kuin se avaisi sen aseman ja myös kuins se pistäisi sen kiinni eli jokin sieltä on pois paikaltaan. Millä siis pääsisi vetämään tuon auki siihen normaaliin tilaan tuon aseman? Kiitos vastauksista etukäteen. Ps. siinä mielessä kysyn kun ei ole oma läppäri kyseessä vaikka itse sen tuollein sainkin vaan kyseessä on lainassa oleva läppäri joka on helvetin tiukan isännän ja hänelle en mene kertomaan asiasta, vaan koetan jotenkin saada tuon kuntoon. :/
Läppärin dvd asema jumissa.
Apuvaa.
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670