O: Hiustenpidennykset, ripsipidennykset,kynnet...

Dollhouse

Olen Kampaaja,Ripsiteknikko, kynsimuotoilija....teen Hiustenpidennyksiä eri tekniikoilla voit tuoda omat hiukset tai minun kautta tilata. Käytän Tamperelaista tukkua jolla laadukkaat tuotteet. esim. Sinetti minunkautta hiukset 130 sinettiä 50 cm. hinta 380 e, pelkkä laitto 140 e. Clipsipidennykset n.55cm. Light Blonde 170 e aitohius 14 clipsiä...Teen hiuksia Tampereella Hämeenpuistossa viihtyisissä tiloissa...
Hinta: 140
Yhteystiedot: 0449973027

5

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut

Hei, olisin kiinnostunut pidennyksistä ja kynsistä. Pelkkä laitto riittää hiuksiin, riittääkö 100 sinettiä? Minulla on lyhyet hiukset. Paljonko veloitat kynsistä?

• Dollhouse

Hei! 100 riittää jos ei kovin paksut hiukset ole, kynsistä veloitan luonnon kynnen geelaus n.50 e, lisäpituus Ranskalainen,glitteri tai väri n 70 e Teen omalla toiminimellä ja sivut löytyy myös netistä nimellä: Dollhouse kampaamo Tervetuloa !

• hiuspis

Teetkö teippi pidennyksiä? Paljon maksaa n. 50 senttistä hiusta koko päähän, eli n. kolme punttia?

• Dollhouse

Hei! Kokopään pidennyksistä otan 100 e. Vastaan nopeasti ja samana päivänä kun laitatte suoraan kysymykset tähän sähköpostios: dollss@netti.com
      Kiitos!!

• Dollhouse

Siis: dollss@luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe