Itselläni ekasta kerrasta on jo muutama vuosi, mutta vasta nyt se on alkanut jotenkin mietityttämään. Olin jo päälle kaksikymppinen ja kaveriporukalla Thaimaassa. Ensimmäisenä iltana seuraan lyöttäytyi paikallinen nainen, jonka kanssa päädyin humalassa pikapanolle. En muista missä vaiheessa itselleni valkeni, että kyseessä taitaa olla maksullinen nainen. Joka tapauksessa meillä oli mukavaa yhdessä enkä silloin ajatellut asiaa sen kummemmin.
Nyt myöhemmin, parisuhteessa eläessäni tuo asia on noussut kummittelemaan mieliin. Myöskin siksi, että se on ainoita seksikokemuksiani nykyiseni lisäksi. Olen ihan menestyvä ja hyvän näköinen, silti tunnen itseni jotenkin huonoksi kun olen tehnyt tuollaista. Ihan kuin en olisi muilta saanut. En ole tosiaan asiasta maininnut juuri kenellekään ja jostain syystä se on vasta nyt alkanut ahdistamaan, kun on alkanut näyttää siltä, että sinkkuvuodet ovat osaltani pysyvästi ohi.
Heittäkää nyt jotain asiallista kommenttia, että saisin mielenrauhan. Mitä naiset esimerkiksi ajattelette tällaisesta?
Eka kerta maksullisen kanssa
17
3298
Vastaukset
- sinkkuna aina
Jaaa-a,mielestäni mies eikä nainen ole mitenkään coolimpi jos sillä on paljon irtoseksiä takana.Kertoo vain mielestäni jostain heikosta moraalista tms.
Olisitko itse sitten halunnut saada jopa maineen kaikkia panevana kaverina.Itse en ainakaan haluaisi.
Vaii pitääkö sinun sitten todistella,itsellesi?
Itse ajattelisin sinuna niin että olet saanut sen kaikkein arvokkaimman eli toimivan parisuhteen..Itse vaihtaisin erittäin miellelläni sinkkuuteni parisuhteeseen.
Btw, ei varmaan auta tilannettasi mutta jos teknisesti ajatellaan niin et ole saanut kuin tyttöystävältäsi koska tuo Thaimaan typy teki sen rahasta. - turha mies
Itse harrastan jatkuvasti maksullisia naisia. Tai mulla on vaki nainne jota paneskelen kun tavallisilta naisilta en saa. tai en ole niin komea et saisin keneltäkään muulta. Mut onneks rahalla saa ja taxillä pääsee.
- OSAATKO RAKASTAA
Hyi helvata sentäs.Eikö miehet muka osaa luoda suhdetta naiseen muuta kun maksullisia.Mistä kertoo tollanen ois syytä miettiä.
- Haista itte
OSAATKO RAKASTAA kirjoitti:
Hyi helvata sentäs.Eikö miehet muka osaa luoda suhdetta naiseen muuta kun maksullisia.Mistä kertoo tollanen ois syytä miettiä.
No siitä etteivät naiset anna huomiota kyseiselle miehelle, joten on pakko etsiä seuraa muualta. Mistäs luulit sen kertovan? Täytyisikö miehen muka vain nöyrtyä olemaan koko elämä ilman seksiä, jos naiset vain katsovat nenänvartta pitkin eivätkö edes treffeille lähde?
Ette te mitään he**etin kuningattaria ole, jota täytyisi nöyrästi palvoa. - ........
Haista itte kirjoitti:
No siitä etteivät naiset anna huomiota kyseiselle miehelle, joten on pakko etsiä seuraa muualta. Mistäs luulit sen kertovan? Täytyisikö miehen muka vain nöyrtyä olemaan koko elämä ilman seksiä, jos naiset vain katsovat nenänvartta pitkin eivätkö edes treffeille lähde?
Ette te mitään he**etin kuningattaria ole, jota täytyisi nöyrästi palvoa.Hienosti pistit jauhot suuhun tuolle. Mitähän varten kukkahattutäti on eksynyt "yhden yön jutut" -palstalle? Ei taida olla niin puhdas pulmunen itsekään.
- Setäää
No, sulla näyttää olevan pää kunnossa, kyllä ihmisen pitää punnita ja miettiä elämäänsä ja tekemisiään. Ja sinulla on jokin kosketus myös omiin tunteisiisi.
Jos asiaa vaivaa, sitä pitää sitten vain käsitellä. Älä kuitenkaan tee sitä virhettä, että kumppaniasi tähän sotket. Eli se on sinun ongelmasi, älä työnnä sitä kumppanille.
Ajattele se asia ihan samanlaisena ei-niin-fiksuna-temppuna, joita meillä kaikilla on kosolti varastossa. Oli menneisyyden asia iso tai pieni, pääasia on hoitaa se sellaiseen kuntoon, ettei se häiritse elämää tässä ja nyt.
Jos tuo juttu vain itsepintaisesti vaiaa, niin ota rohkeasti yhteyttää johonkin ammatti-ihmiseen. Ei se ole merkki siitä, että umpi hullu on. Monta kertaa tärkeää on vain saada jonkun ulkopuolisen kanssa järejstää omia tunteitaan ja ajatuksiaa. Kyllä se kannattaa, että elästä saa pois noita menneisyyden juttuja.
Hoida hommat niin, että voit nauttia elämästä tässä ja nyt.- muistaaat
Umpihullu on yhdyssana, opettele kirjoittamaan!
- iki.sinkku..
Mä en ikinä menis thaimaaseen panemaan maksullista naista. Maksan mielummin vaikka 600 euroa suomi naisesta kun 50 thai naisesta. Ja olen kyllä maksanutkin. Suomalaiset opiskelija tytöt on hyivä ja ja ei tarvii pelätä mitään tauteja. Kumii tietty käytän.
- rahallako saa
Onko olemassa maksullisia miehiä?
En haluaisi suhdetta, mutta vakituisen seksikumppanin kyllä.
Maksullinenkin kävisi, olisipahan peli ainakin selvä ja ehkä nautinnon tasokin keskivertoa parempi.- gigolo:ko
on ja niitä kutsutaan gigoloiksi;)
- rahallako saa
joo joo, mutta mistäs tällaisen gigolon löytää? Onko joku palvelunumero, josta voi tilata?
Kokeile - sexwot.net - sieltä niitä löytää. Mutta miks ottais maksullista miestä, kun voi vaikka ottaa jonku miehen, joka maksaa seksistä.
- hälyttävää
Ajattelet vain omalta kannaltasi, että olet kokematon ja jäänyt jostakin paitsi. Misää on sanottu että ihmisen pitäisi huorata ja toteuttaa itseään muka naimalla ja rypemällä moen kanssa. Se on sitä tämän ajan henkeä ja siksi ihmnsiet voivat pahoin. Heidän moraalitajunsa on täysin vääristynyt. Ennen oli kunnia-asia niin miehelle kuin naisellekin säilytttää seksuaalinen puhtaus tulevaan avioliittoon. Nyt tätä jopa pidetään luuserilaisuutena.
Kertomassasi asiassa ennemmänkin olisi syytä kokea morkkista, että on käyttänyt hyväksi köyhän maan tytön ihmisarvoa. Nämä tytöt kasvatetaan tai jopa pakotetaan elättämään itsensä ja sutenöörinsä seksipalveluilla.
Tällekään asialle et ny enää mitään voi. Jospa moraalisi ja oikeudentajusi vaikuttaisi että tekisit jotkain että köyhien ja kehitysmaiden nuorten ei tarvitsisi elää ala-arvoista elämää: voisvat kouluttauta ja saada oikean ammatin.
Aikoihin on todella tultu että ihmisten pitää kokea alamittaisuuttaa moisella tavalla. No mitä pahaa tos sit oli..? Yks yhden yön juttu ja se siitä.. Onha mullaki takana yhden yön juttuja, mut ei ne ny nii oo rassannu päätä, vaik olis ollu hieman ottanu.. Jos hommat hoitu mukavasti ja ehkäsy oli hoidettu, eikä jälkioireita oo ollu niin eiks kaikki oo ihan kunnossa..? Et kai sä ees maksanu siitä, nii eiks se oo sillo ihan tavalline panojuttu..? Luulis prostunki antavan ilmaiseks jos sellane mies sattuu kohdalle, et jonka kaa hän haluu seksii harrastaa.. Ku eiks hän joudu pokan kaa kuitenki panostaa asiakkaansa nautintoon ja tyydytykseen..? Sun kaa hänellä oli mahdollisuus saada myös omaa nautintoo seksissä. Joten unohda miettimine ja oo onnelline, et ny sulla on ainaki joku hulppee juttu sun nuoruudesta vanhempana muisteltavaks.
Kyä prostu antaa ilmaseks jos kuulee et on eka kerta ja kaveri on symppis.
- Täti..
Oliko siis niin, että ylipäätään sun eka seksikokemus oli tää maksettu? Vai vaan puhut ensimmäisestä maksetusta kokemuksesta?
Jos siis poikuutesi meni tässä ja sit et muuten oo maksetusta seksistä oo ollu kiinnostunu, niin minusta se ei oo ongelma. Yhdellä jos toisella on historiassaan joku kännihomma, josta miettii, että oishan tuo toisinkin voinu mennä. Näitä sattuu.
Viisas mieshän olet ja tunteellinen, jos mieluummin olet parisuhteessa tai harrastaisit seksiäkin mieluummin vastavuoroisesti ja molemminpuolisesta tykästymisestä kuin rahalla ostaen. Ei tuolla kannata päätään vaivata. Tietty jos se oli "eka kerta" se voi tulla sillei puheeksi, kun ihmiset on kiinnostunu joskus toisen ekakerrasta. Me on kumppanin kanssa niistä puhuttu keskenämme joskus. Mut ei sun oo pakko siitä puhua. Ainakaan heti. Sanot ettet välitä siitä puhua.
Jos sit taas mietit, että muuten vähäisten kokemusten takia oot jääny jostain paitsi, se on hankalampaa.. Voin sanoo kokemuksesta että seksi on parasta rakkauden kera ja saman kanssa voi olla tyytyväinen vuosia, ehkä lopun elämää. BB-tyylinen mieletön paneskelu ja sauhuaminen rikkoo ihmistä. Siitä voi selvitä hengissä ja jotkut tarvii sen ennen vakiintumista, mutta kyllä ehjempänä säilyy, jos löytää jo nuorena vakituisempaa seuraa. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768