Jouko Pihon testamentti: saamani 24 sanomaa kuuden vuoden aikana

Keräsin 9.7.2012 nettisivuiltani (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) koosteen kuuden vuoden aikana saamistani 24 profeetallisesta unesta tai sanomasta. Ne on julkaistu osioissa Profetioita, Profetioita 2 ja Profetioita 3.

Kävi kuitenkin ilmi, että kirjoitukseni on liian pitkä tälle foorumille, joten laitan tähän linkin, josta yhteenvetoni voi lukea. Osoite on http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm .

Kyseessä on minun testamenttini.

Jouko Piho

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Generalssimus.

No,voihan sitä tuollaiseenkin samojen vanhojen asioiden jauhamiseen aikaansa kuluttaa ja laittaa sotaprofetiahöpinät samaan pakettiin.

Mutta sellaista se on,kun levy on jäänyt päälle niissä suhteissa.

Jotenkin tässä muistui mieleeni eräs Asterix-sarjakuva-albumi.

Sen nimi on Asterix ja Gootit.

Kyseissä sarjakuva-albumissa on samantyylistä sotasekoilua ja oikein kartan kera!

• melko tuhti

paketti, mitä nyt äkkiseltään ehti lukea.

• niin ja amen

Tulipa mieleeni 1980-luvulla näkemäni unet, joissa toisessa tärisivät tai "hoippuivat" rakennukset(maanjäristys)ja ihmiset juoksivat kauhuissaan vilkuillen ylöspäin. Rautatien torilla oli kaaos, katuja oli auki ja pelastusmiehistö puursi minkä ehti.

Toisessa unessa näin valtavan aallon syöksyvän kohti Helsinkiä. Olin unessa Vilhonkadulla silloisessa SOK:n pääkonttorissa(työskentelin silloin ko. yhtiössä). Näin suurena panoraamakuvana. En tuolloin tiennyt minkälaiselta tsunamin tuhot näyttävät, mutta ne olivat unessa juuri sellaiset kuin tiedän niien tänäpäivänä olevan. Kuului valtava, kuin pasuunan ääni:"nämä tapahtuvat ihmiskunnan syntien takia." Unessa ihmiset ryntäsivät kauhuissaan sinnetänne. Olin ikäänkuin paikalla, mutta minua ei kukaan nähnyt ja oloni oli kuin sivustakatsojalla.

Seuraan ahkerasti sivustojasi. Olen kanssasi samaa mieltä, mitä Suomen kohdalla tapahtuu, ellei parannuksentekoa tapahdu.

Toivotan sinulle siunausta ja jaksamisia raskaassa tehtävässä.

• -s-

Piholle kettuilu alkaa olla jo turhaa. Sääliäkään ei tosin jaksa, itsehän on itsestään nettitrollipellen tehnyt. Ei siihen kukaan pakota. Mutta ei tämä enää ole edes viihdyttävää.

• Jouko EEEIII!

Testamenttisi? Älä kuule Jouko tee itsellesi mitään, kyllä elämä on elämisen arvoista, vaikka menisi huonostikin!

• Uskovainen Uskis

Maallinen elämä on vain pieni aika täällä maan päällä, että sinänsä en laittais sille niin kamalasti signifiganssia. Pääasia on kuitenkin että pelastuu ja pääsee taivaaseen sittenkuin tämä pieni ja lyhyt maallinen elämä täällä päättyy. Lapsia olis tosin kiva saada, mutt tiedä sit kuka nainen huolii, kun on oman elämänsä aikoinaan heittänyt kankkulan kaivoon...

• Inhottava realisti

Ehkäpä herra Pihon kannattaisi etsiä itselleen jo jokin uusi harrastus. Se tuo iloa elämään.

• Tilipookkaa...

Puolueen perustaminen ja politiikkaan meno voisi olla hyvä harrastus..,edellyttäen
      tietysti että puolueen saa edes kasaaan...

• das.

Miksi testamentti? Et kai aio poistua?

Vai olenko ymmärtänyt sanan "testamentti" väärin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe