Jos tuolle välille on jollain mukavalla naisihmisellä kyydin tarvetta 4.8. niin ottakaahan yhteyksiä. Otan siis mielellään vain yhden kyytiläisen, kun en ole varma joudunko kuljettamaan autossa enempi tavaraa. Silloin ei mahdu kuin pelkääjän paikalle kyytiläinen, nin en lupaile turhia. Takaisin pääsee 6.8. kun palaan samaa reittiä.
Lähinnä juttuseuraa matkalle ja paussikahville olisi mukava saada mutta jos innostut niin tarjoan majapaikankin Kuusamossa... :)
Kyytiä tarjolla Jyväskylä-Kuusamo välille
6
266
Vastaukset
- Toisessa suunnassa
Yrittänyttä ei laiteta ;-)
Ja tosiaan ei mitään velvoitteita maksujen suhteen. Kunhan hyppää kyytiin. Bensaa menee joka tapauksessa - ajoin sitten itsekseen tai matkaseuran kera... :)
- Mitzi81
Mie olisin voinu tullakki mutta kun pitää lähteä jo perjantaina... :(
Tuo majotus etenkin kuulosti kivalta... ;) - Fistfucking
Jaahas, taas joku säälittävä peräkammarinpoika vonkaa pesää...
- TinnuB
Meeppä sie tyrkkimään sitä nyrkkiä sinne nimimerkkiis - ei kaikki kato oo sellasia kun sinä että pitää vonkaa... eikä mun mielestä tossa ilmotuksessa mitään vonkua ole. Kaverihan haluaa vaan seuraa. Lähtisin ite jos olisin seudulle menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820