Mulla naapurin sotasaalis tokarev-svt-40. Lukkokehykseen myöhemmin stanssattu SA. Tästä puuttuu kiikarinjalka. Kiikari on, jossa ylhäällä tähti, sirppi ja vasara. Seuraavana matalalautanen, kuin vaskooli sivulta. ehkä tehtaan tunnuksena sitten 1940ja n¤ 15511.
Onko arvoa tällä?
pu- kiikarista
jutake kainuu
5
178
Vastaukset
- -
Kyllä tuosta keräilijä varmaankin sievoisen summan maksaisi.
Jo pelkkä ehjä pu-kiikari liikkuu muutamassa sadassa eurossa, muistaakseni. - hus hus
Onko luvilla vai ilman? Onko toimintakykyinen? Jos on ilman lupia, niin hus poliisille siitä.
- -
Jos viet kiväärin poliisille, älä vie sitä kiikaria. Se ei vaadi erikseen lupia ja sillä on kaupallista arvoa.
- jutake
Luvallinen on tokarev.
- ostaja
Jos haluat myydä niin otatko minuun yhteyttä!
markuskalda@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850