http://www.youtube.com/user/hejaninni
En siis ole ryhtymässä laulajaksi, omaksi (sekä jotka diggaavat) iloksi laulan. Tiedän, että ääneni on hento ja epäpuhdas, vinkkejä tahtoisin kehittämiseen yms. :) Kommenttia kehiin!
Mitä mieltä äänestäni? (covereita)
4
131
Vastaukset
- tykkäsin paljon
Jos siis nuo 7 cover biisiä oli sun (siis ne kaikki missä ei ollut mitään kuvaa, toi sun linkki kun ei mee niihin ladattuihin videoihin nyt suoraan), niin sanoisn näin ihan taviksena, että sulla on todella hyvä ääni ja oikein huutomerkillä tuo hyvä.
- hejaninni
Oho, niinpä tosiaan, meni vähän väärin linkki, mutta sieltä laulunäytteet löytyvät. Kiitos paljon mielipiteestäsi!
http://www.youtube.com/user/hejaninni/videos- epätoivoinen
Hyvä kun korjasti linkin ja minä täällä yleensä anna aina palautetta, jos huomaan täällä noita näytteitä. Tosi vähän täällä tulee käytyä, mutta omat näytteeni ovat tuolla vähän alempana nimimerkillä "epätoivoinen laulaja" ja ne näytteet eivät kyllä yllä lähellekkään tuota sinun tasoasi. :) :).
Minusta sinä olit siis niin hyvä, ettei paljoa tarvitsisi kyselläkkään.
- Bassobaritoni
Hei vaan Ninni,
Kuuntelin äsken vain tuon My Heart Will Go On:in ja siitä kommenttini:
erittäin sävelpuhdasta, hieno äänenväri, heleä vibrato. Sori, että olen eri mieltä kanssasi mutta äänesi ei ole hento etkä laula epäpuhtaasti. :)
Kehitettävää: kyseisessä laulussa kun tulee niitä pitkiä nuotteja, niin anna sen äänesi soida vaan pitkään, älä pysäytä sitä kesken nuotin. Sitten nuo R & B maneerit (teet kurkullasi ylimääräisen äännähdyksen sanan alussa) - luovu niistä. Ymmärrän kyllä, että jenkkilän suunnalla moni ikäisesi käyttää niitä, mutta ne eivät tuo laululle lisäarvoa. Minun mielestäni saat tulkinnastasi paremman kun keskityt artikulointiin ja suoraan ääneesi enemmän.
Lauloitko kovin pienessä tilassa? Jos mahdollista, laula isossa huoneessa tms. jossa seinät ja lattia kiveä. Huomaat itsekin eron.
Ja tietenkin, laulutunnit auttavat paljon. Vaikkakin vain omaksi iloksi laulat, mutta kokemuksesta tiedän, että laulutunnit tuovat lisäiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645