1) Minkä ikäinen olit, kun sinusta tuli syntinen?
2) Minkä synnin teit, jolla menetit viattomuutesi?”
Kysymyksiä uskoville
13
63
Vastaukset
Ei vastauksia - ei syntejä, niin eihän kristityt...
- miss ei kirj.
Aika paha :D
- vastaan vain
syntiä on.
jokainen on tehnyt syntiä.
onko sinulla omaatuntoa?
omatuntosi kertoo syntisi
ellet ole täysin pahan oma.Tarkoittaako tuo, että lihan syönti on syntiä. Minun omatuntoni alkoi siitä nimittäin kolkuttamaan yli kymmenen vuotta sitten. Samoin uusien tavaroiden ostaminen on syntiä. Homous ei taas ei ole.
Ihmeellistä, että jumalat ovat päättäneet pistää eri asiat synniksi eri ihmisille...
vastaan vain11.7.2012 01:43
Et sitten osannut vastata.
Eka kerta syntiä, mitä teit ja minkä ikäisenä?- jtjgjmtj
Syntinen olen ollut syntymästäni saakka. Sitä en muista minkä synnin olen ihan pienenä tehnyt. Kai sitä on ollut tottelematon useinkin vanhemmilleen.
- sinäki oot syntkasa
Synti on geneettinen perimä, taipumus asettua kaikessa vastustamaan Jumalan tahtoa.
- :-))))))))))
Esimerkki kahdesta 1 vuotiaasta henkilöstä.
Kova tappelu samasta lelusta, lyödään porataan revitään toista.
Vaikka itsellä olisi jo samanlainen, niin ei se riitä, pitää saada toiseltakin pois se mikä hänen on.
Aikuisena kapitalisti ja poliitikko käyttäytyvät edelleen
1 vuotiaan tavoin.
1. Syntymästäni saakka
2. Tottelemattomuus ja kiukuttelu- ???
Olisin toivonut vastauksia kysymyksiini erityisesti vapaakirkollisilta uudestikastajilta jotka puheissaan väittävät lasten olevan synnittömiä ja sitten jossakin aikuistumisen vaiheessaan tulevan syntisiksi. Käytännön esimerkkejä heiltä ei kuitenkaan löytynyt vai ujousko haittaa?
- pässitutka
Hölmöläisten sivistäminen on kuin kantaisi säkillä valoa tupaan, joten ei oikein kiinnosta, täytyy mainita.
Jotta kukaan ei luulisi tuon kommentin edustavan ylimielisyyttä ja ilkeyttä, pitää todeta miten ihmiset tekevät syntiä niin monin tavoin ja jatkuvasti, että on mahdotonta muistaa mitään niistä hetkistä kun jo tiesi miten tekee jotakin väärää. Vielä, kristillisen uskonkäsityksen mukaan synnit ovat aina läsnä vaikutuksiltaan kaikessa luomakunnassa. - kaikki muu käy
Jos ei ole homostellut niin on synnitön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942