Olin tuossa eilen 11.7.2012 illalla koirani kanssa iltalenkillä kello 23.30 aikaan. Reittini kulki Turun jukuparkin ohi ja mitä siellä näinkään! Nuorista koostunut joukko (ilmeisesti paikan henkilökuntaa) heilui ympärikännissä aidan sisäpuolella ja musiikki soi niin että koko maailma raikasi. Eikä tässä vielä kaikki, piti sitten vielä kaivaa jostain se mikrofoni ja laulaa siihen musiikin päälle!!! Poistuin paikalta toivoen että näiden känniläisten kaikki eritteet (virtsat ja oksennukset) ei löydy aamulla näistä altaista, mihin pienet lapset ovat tulossa uimaan!!! Jos päivälippu maksaa 21 €, niin en kyllä haluaisi siihen hintaan uittaa jälkikasvuani työntekijöiden eritteissä!!
Jukupark Turku boikottiin
3
464
Vastaukset
- yläjuoksu
ei hyvää päivää.. Antaa työntekijöiden juhlia vapaa-ajallaan. Onhan siellä WC? Juhliihan laivallakin/hotellissakin työntekijät, eikä kokki silti välttämättä ruokaasi pissaa..
- Erkkilä
Tälläisia ihmisiä siis tosiaan löytyy? Olen monien eri työpaikkojen juhlat kolunnut läpi, ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, ettei yksissäkään ole KENELLEKÄÄN tullut mieleen mennä levittelemään eritteitä ympäri työpaikkaa, vaikka kuinka olisi juhlatunnelmissa ollut! :D Annetaan työläisten juhlia vastaisuudessakin, ei ole varmaan kenenkään intresseissä tuhota omaa työpaikkaansa ja veikkaanpa, ettei lapsienkaan turvallisuus ole tästä juhlinnasta kärsinyt.. :D
Ei nyt ihan loppuun mietittyjä nuo kommentit. Varmasti itsekin ovat käyttäneet allasta juhlien aikana joten ei kukaan sinne ole pissannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820