Moron! Oletteko huomanneet, onko molimed kestävämpi kuin tena? Joudun käyttää vaippoja päivittäin ja milloin ei oo saatavissa molimedia, olen kokeillut tenaa.
Haittapuolena on, että tena hajoaa nopeammin kuin molimed, muuta eroa en ole huomannut. En tunne ihon kutinaa tai muuta, kun on heikentynyt tunto.
Aiemmin ei tenat hajonneet eli täytteet tulleet repeytyvästä vaipan takaosasta. Mutta ne nyt ovat hajonneet herkemmin. Ja jos ei joka päivä vaihda molimedia, senkin takaosa hajoaa nopeasti. Eli vaippa kestää maksimissaan koossa 12 tuntia. Ja sitten jo alkaa tulla vaippojen täytteet ulos. Huomaa nimittäin että vessan lattialle tai pyttyyn niitä tipahtelee. En tunne muutoin niitä.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Onko käytössä molimed vai tena parempi? Minulla on pääasiallinen syy ulosteenkarkailu, mutta virtsapuoletakin jotain karkaa, vaikka on toisokatetroinnit.
Ja lisääkö vaippojen hajoaminen infektioriskiä? Toistuvia virtsatietulehduksia ollut jo 5 kertaa tänä vuonna. Ja lääkärit ei suostu estohoitoon.
molimed vs. tena
molimedqueen
3
433
Vastaukset
- vaihtoon
Kannattaisiko vaippa vaihtaa useammin..
- molimedqueen
Ei auta. Laitoskuntoutuksessa oli joka vessakäynnin yhteydessä, hajosi samalla tavalla... vaikka 4 kertaa päivässäkin oli vaihto. Eikö ne ole tarkoitettu kulutusta kestäväksi, mietin välillä... Parasta olis päästä eroon mutta ei voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398