Onko koskaan kaduttanut jos olette tylyttäneet teihin ihastunutta miestä? Onko tunne muuttunut ajan kuluessa, tullut katumapäälle ja halunnut oikaista asian? Kehtaatteko enää ko. miestä lähestyä ollenkaan?
Vai onko käynyt jopa niin että olette itsekin olleet kiinnostuneita miehestä mutta kuitenkin "varmuuden vuoksi" kieltäytyneet ja tylysti sen ilmaisseet? Ja mistä tuonlainen käytös ylipäänsä saattaa johtua?
Nyt naiset vastauksia! Me miehet emme ymmärrä teidän välillä jopa todella ihmeellistä käytöstänne.
Naiset, onko kaduttanut?
68
3739
Vastaukset
- Miehethän tekee
ihan samaa, eivätkä oikaise käsitystä.
- 4w56j5te6j
Jos naisilta kysytään jotain niin mitä ihmeen järkeä on sanoa että miehet tekee samoin? :D
Ei pidä ottaa asioita niin henk koht. - Miksei voi sanoo
4w56j5te6j kirjoitti:
Jos naisilta kysytään jotain niin mitä ihmeen järkeä on sanoa että miehet tekee samoin? :D
Ei pidä ottaa asioita niin henk koht.Mitä sitä tosiasioita kieltämään. Sehän on totta.
- yksi vastaus
On kaduttanut..mutta toisaalta syynä ei ollut mikään tarkoituksellinen juttu, näin jälkeenpäin vasta hoksasin miehen yrittäneen olla ystävällinen, mutta en elämäntilanteeni takia sitä hoksannut tarpeeksi ajoissa..yleisesti ajatellen syynä tylyyteen voi olla myös ujous..
- viimeinen tylytys
Iskeekö paniikki pahasti jos kiinnostava mies yrittää lähestyä?
Itselläni oli tässä vajaa vuosi sitten tilanne jossa yritin lähestyä ihan normaalilta vaikuttavaa nuorta naista jonka kanssa juttelu on luistanut kyllä hyvin, jopa niinkin että ajattelin hänen olevan kiinnostunut minusta. Mutta hän meni totaaliseen paniikkiin kun huomasi minun olevan hänestä kiinnostunut!
Olin todella hämmentynyt hänen reaktiostaan johon kuului katsekontaktin välttelyä, vapinaa/tärinää ja muutenkin outoa käytöstä ja mielialan heittelyä laidasta laitaan. Sitten tulikin tylytystä puoliksi huutamalla kun treffeille kysyin! Olin tuskissani ja mietin että syy olisi minussa, että aiheutin hänelle jotain kamalaa.
Ei ole kuulkaas naiset helppoa miehen suhtautua naisen aaltoilevaan käytökseen. Ensin ollaan kyllä kiinnostuneen oloisia ja hauskaa on mutta lopputuloksena on armoton tylytys ja välien viileneminen lopullisesti. Ei mitään järkeä....- _Tarja_
Kuules, tää nainen on suhun totaalisen lätkässä! Nauti hyvä mies ja anna palaa! :D
- jarrua sulle....
Aijoo, sä oletkin vissiin niitä, jotka alkavat elää pelkästä mielikuvituksesta.
Olet ansainnut tuskasi. Kärvistele. Huuda apuun Petri, Heli auttaa kun tekee mieli jotakin muuta. - jacce-89
Jarruu sulle, joo siis unoha tollanen tyttö. Mistä sä tiiät onmko sil jotain oikeita ongelmia itsensä kanssa??
Heh, mul itellä käyny suunnilleen samal tavalla. Tsiisus ku ketutti aikansa mut kyllä se siitä, ja lopulta huomasin että tyttö oli hieman "omituinen" muutenkin, todella säikky ja toi mielialan jatkuva heittely, voi video! Mitä siitä ois ees tullu koskaan sen kanssa. Pääsin sit fiiliksestä eroon mutta hankala välil kun töissä tavataan joskus vaikka ei samalla työpaikalla kuitenkaan olla.
Mut siis toi tylytys on niin turhaa ku vois asian kivemminkin ilmaista. Ei tarvii huutaa ja ylipäåänsä suuttua siit että jätkä on kiinnostunu. - taasko se sama?
jarrua sulle.... kirjoitti:
Aijoo, sä oletkin vissiin niitä, jotka alkavat elää pelkästä mielikuvituksesta.
Olet ansainnut tuskasi. Kärvistele. Huuda apuun Petri, Heli auttaa kun tekee mieli jotakin muuta.Selkeesti saman kieroonkasvaneen naisen kommentti, saman joka yrittää lytätä jokaisen ihastuneen miehen aikeita. Kyl huomaa et häneen ei kukaan koskaan (luonteensa, ulkonäkönsä tms takia) kiinnostunut, vaan hänen kavereihinsa.
- 8+19
Minkähän ikäinen nainen on kyseessä?
- -1005-
Eipä ole tarvinnut katua, koska en ole tylyttänyt. Ovat uskoneet ihan nätisti sanomalla, jos en ole ollut kiinnostunut.
- aarrgghhhh
Minäkin muutun vähitellen tylyksi vain, kun jotkut eivät usko yhdestä kerrasta, etten ole kiinnostunut. Tai varsinkaan, jos eivät usko sitä koskaan. Silloin kyllä kaduttaa, että on koskaan tavannut heidät ja ollut henkilöille alun perin ystävällinen ja normikohtelias, kuten kaikille muillekin. En kyllä kaikkina henkilöinä kehtaisi enää itseäni lähestyä, mutta niin ovat ihmiset erilaisia myös kehtaamisissaan :-)
- kylmää kättä
Joo kyllähän se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tylytetään, ihan vaikka varmuuden vuoksi. Vaikka kuinka asiallisesti koittaisit lähestyä.
Nimim: "vittu mistä näitä sekopää-ämmiä riittää!"- Hienovarainen
lähestyminen kuten "olisiko mahdollisuutta harrastaa seksiä kanssai?"
"Ei."
"Miksi ei?"
Haloo!!!!!! - tavara jakoon!
Hienovarainen kirjoitti:
lähestyminen kuten "olisiko mahdollisuutta harrastaa seksiä kanssai?"
"Ei."
"Miksi ei?"
Haloo!!!!!!No mitä sitä persettä pantata pitää??! Jakoon vaan!! :)
- Ei ole
kaduttanut.
Kyllä ne ihan urpoja on olleet.
Jotain rotia ja realiteettiä!! - alone ridee
tlyttämisestä. Se on ihan kiva jos joku osoittaa ielenkiintoaan, mutta aina ei voi vain lähteä heti mukaan kun joku sanoo että tykkää.... Joskus se käsijarru jää päälle eika siinä ihmisessä ole vikaa.... Joskus omasta elämästä vaan löytyy asoita joiden vuoksi ei ketää halua joutuvan keskelle pientä kaaosta.
Ymmärrän kyllä, että ihmissuhteissa ei kellää tule niitä oikeita vastaan montaa kertaa ja monestikkaan se iloinen ja positiivinen asenne ei tarkoita mitään muuta kuin sitä positiivisuutta.....
Kyllä kun on tylyttänyt joskus jotain kivaa tyttöä, niin se harmittaa aivan satana ja tulee monesti mieleen mitä sitten.... mutta aona ei voi sanoa JOO! ja se voi olla, että et voi sanoa kellekkään enää joo!
Tasan ei jaettu leluja siinä lelulaatikossa jossa lapsena oltiin - ärsyyntynyt!!
No ei ole kaduttanut! Lähinnä ottaa päähän, kun en ole tehnyt sitä aikaisemmin.
Muhun ihastuu järjestään yli 10 v vanhemmat ukkomiehet. Sitten lähetetään kaikenlaista imelää/rivoa tekstaria ilta- ja yöaikaan. Ne kuvittelee, että kun olen sinkku ja heille ystävällinen, niin olisin heille myös yöseuraa. Loogisetkin miehet tekevät tämän ajatusvirheen. Eivätkö ne yhtään ajattele, että nätti nuorehko nainen ei ole kiinnostunut vatsakkaista, 6-kymppisistä ukkomiestylsimyksistä.
Ystävyyden nimissä olen näitä sietänyt. Eilen tuli niin mitta täyteen, että pistin ukaasin, että vaimo tietää seuraavaksi. Ja sehän tepsi.
Mutta tämäkin kaveri on niin sekopää, että voisin hyvinkin kuvitella sen ajattelevan, että minulla on tilapäinen mielenhäiriö päällä, kun en ole hänestä kiinnostunut. Nämä ukot menee jotenkin sekaisin, ja kuvittelee, että kun he ovat ihastuneita, niin se vastapuolikin on. Mutta näinhän se ei todellakaan mene.- Ne ukot on
juurikin niitä, jotka tapaavat mm asiakaspalvelutilanteessa ystävällisen ja nätin ihmisen, ja sen jälkeen "on vaihdettu merkityksellisiä katseita", ollaan ihan rakastuneita, ja luullaan, että toinenkin osapuoli on.. :(
Ystävällisyydellä ei vaan aina pääse toivottuun lopputulokseen, jos kieltäydyt ystävällisesti, ajatellaan, että tyttö esittää siveää, ooh kuinka ihanaa, vaikka onkin aivan yhtä rakastunut.
Harhoja. - nainen idklkljskl
Olen myös huomannut tuollaisen ilmiön, nimenomaan kauheilta vanhoilta ukoilta, joille olen ollut asiallisen perusystävällinen. Luulevat aidosti, että olen kiinnostunut seksistä heidän kanssaan, haloo!
Ap:n tylyttämisestä kuulen nyt ensimmäistä kertaa, enkä osaa oikein kuvitella tilannetta. Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, en ole koskaan epäystävällinen, enkä voi kuvitella tilannetta, jossa huudan.
Katsekontaktia voi kyllä vältellä jos on aivan sairaalloisen puoleensavetävä mies, joka tekee minusta ujon. Mutta se on eri asia, siihen ei liity tahallista töykeyttä tai huutamista puoleltani.
- tyly tyttö
Täytyy kyllä myöntää, että olen toisinaan aika kova tylyttämään. Joskus syynä on se, että ei vain kiinnosta ja toinen käy silti päälle. Mutta olen myös ollut tyly miehiä kohtaan, joista olen kiinnostunut. Usein näissä tapauksissa on ollut kyse ns. sanailevasta flirtistä, joka on päässyt vähän karkaamaan käsistä... Vittuilu on sekin tapa saada huomio itseensä, mutta ei aina se paras keino.
Kerran olin myös sen verran rakastunut erääseen tyyppiin, että menin aivan kamalaan paniikkiin, kun se yritti lähestyä. Kaduttaa vieläkin.
Eli eiköhän siinä ole kyse sellaisesta puolustuskannasta. Pelottaa omat tunteet, reaktiot, paljastuminen, että on tulkinnut miehen eleet sitten kuitenkin väärin. - 2
Miten musta taas tuntuu että siellä mies kirjoittaa vailla tunteen häivääkään?
Olen tylyttänyt, täyslaidallisella. Opettele käsittelemään naista, äläkä pullistele siellä.
Sinä ja sun kehtaamiset, häpeä sinä täydellisyyttäsi ja ota pisteytys käyttöön.- byllerölle ohje
Noh noh, pikku byllerö on saanut näpeilleen, siitä tyly käytös! Jos jonkun hävetä pitää niin katopas peiliin, siellä se häpeä lymyää. Jos pystyt katsomaan...
- =(
Ei ole tarvinnut ketään miestä tylyttää, kun ei kukaan ole ollut musta ikinä kiinnostunut. Enempi mua on tylytetty, ilman ett olisin edes ketään miestä lähestynyt, jos vahingossa vilkasinkin johonkin mieheen päin, niin johan annettiin ymmärtää ettei mun näkösen kannata ketään miestä edes katsellakaan. Olis varmaan pitänyt pyytää anteeksi siltäkin tyypiltä, ett sori kun jouduit katselemaan pakosta tällästä rumaa muijaa samassa paikassa samaan aikaan. En mä sinne ollut itseäni tuputtanut vaan jouduin sinne pakosta ja syyllinen siihen sun suureen kärsimykseen oli siellä porukan edessä.
- drgfgbrstgbw
Ei kenenkään ulkonäkö ole oma vika. Älä silleen ajattele. Ne on ollu vaan typeriä ihmisiä sellaset, jotka ovat tylyttäneet...
- Pieni tyttö
On kaduttanut. Elämän arvoissa oli pari niin suurta eroa, että oli pakko lopettaa koko juttu... Lisäksi mies ei ollut varma tunteistaan. Tahtoi rakastaa minua, mutta ei siihen kyennyt. Siksi tein palveluksen meille kummallekkin ja katosin miehen elämästä. Olisin tahtonut kertoa hänelle tunteistani, mutta en kyennyt, koska tiesin ettei hän vastaisi niihin ja lisäksi olosuhteet olivat meitä vastaan. Minä kuitenkin rakastin häntä todella...Jokainen päivä mietin häntä ja syytän itseäni kaiken pilaamisesta. En edes tiedä miksi.
- khfeoihgEUWHG
Juu kyllä, ihan olisi kiva pyytää anteekskini.
Minusta työpaikka ei kumminkaan ole/ollut paras paikka henkilökohtaisille ehdotteluille, ajatukset on ihan "muualla" ja näin ollen ns. outo tilanne. Ehdottelut voisi tehdä minusta "siistimminkin", vaikka lähettämällä aluksi perinteisesti kukkia tai edes soittaa asiansa.
Että hölmö tilanne, eikä siihen osaa reagoida, ja jälkeenpäin harmittaakin. - vuosia sitten
Mun iskuyrityksen seurauksena tyttö meni paniikkiin ja "tylytti", tai siis vaan huusi mulle. Vältteli aivan kauheesti mua ja jotenkin tuntui että hän pelkäsikin. No mä jätin asian sitten siihen mutta kuinkas ollakaan, meni useita kuukausia aikaa niin tää tyttö ikäänkuin tuli "suoraan syliin", ja oltiinkin yhessä jonkin aikaa. No, sekin juttu loppui aikanaan.
Eli toi naisten täysin vastakkainen käytös saattaa hämmentää, varsinkin jos ei ole aiempia kokemuksia. Itse ainakin osasin ton ekan kokemuksen jälkeen tunnistaa helpommin sen kiinnostuksen, sen kun inhosta tai välinåitämättömyydestä erottaa selkeästi. Jos nainen ei noteeraa mitenkään koskaan, niin se tarkoittaa että et merkkaa hänelle mitään. Jos taas saat tota tylytystä, välttelyä ja panikoivaa käytöstä niin merkkaat jotain, ehkä paljonkin.- Ihan tonttunainen
Naisena voin vahvistaa tämän;
"Jos nainen ei noteeraa mitenkään koskaan, niin se tarkoittaa että et merkkaa hänelle mitään. Jos taas saat tota tylytystä, välttelyä ja panikoivaa käytöstä niin merkkaat jotain, ehkä paljonkin."
Ja pelkään että olen pilannut kaiken - zorro
Itselleni käynyt kerran melkein samalla tavalla. Ja voin sanoa, että tuo muuten tekee kipeää. Omassa tapauksessani lähestyin tyttöä ihan rennolta asenteella enkä asettanut hänelle mitään "paineita". Reaktio oli tyrmäävä: sain osakseni huutoa ja tiuskimista ja välttelyä, vaikka omasta mielestäni en ollut tehnyt mitään loukkaavaa. Itse olisin jonkun tytön huomiosta ikionnellinen, mutta näköjään homma ei toimi samalla tavalla toisinpäin.
Olisin tyytynyt siihen, jos hän olisi sanonut vain: "Kiitos huomiosta, mutta ei kiinnosta" tai vaikka vaan "Ei kiinnosta". Sen sijaan tulikin naurettavaa välttämiskäyttäytymistä, joka varmasti paistoi kaikkien sivullistenkin silmään. Miksi vältellä, jos siihen ei ole mitään perusteltua syytä?
Olen jälkeenpäin miettinyt, että onkohan kyseinen neiti koskaan jälkeenpäin miettinyt kuinka törkeä hän oikeasti olikaan minua kohtaan. Oli miten oli, kyseinen tapaus jätti sellaiset arvet nuoreen mieheen, että ei ole sen jälkeen naisten lähestyminen enää kiinnostanutkaan yhtä paljon. - 19+11
zorro kirjoitti:
Itselleni käynyt kerran melkein samalla tavalla. Ja voin sanoa, että tuo muuten tekee kipeää. Omassa tapauksessani lähestyin tyttöä ihan rennolta asenteella enkä asettanut hänelle mitään "paineita". Reaktio oli tyrmäävä: sain osakseni huutoa ja tiuskimista ja välttelyä, vaikka omasta mielestäni en ollut tehnyt mitään loukkaavaa. Itse olisin jonkun tytön huomiosta ikionnellinen, mutta näköjään homma ei toimi samalla tavalla toisinpäin.
Olisin tyytynyt siihen, jos hän olisi sanonut vain: "Kiitos huomiosta, mutta ei kiinnosta" tai vaikka vaan "Ei kiinnosta". Sen sijaan tulikin naurettavaa välttämiskäyttäytymistä, joka varmasti paistoi kaikkien sivullistenkin silmään. Miksi vältellä, jos siihen ei ole mitään perusteltua syytä?
Olen jälkeenpäin miettinyt, että onkohan kyseinen neiti koskaan jälkeenpäin miettinyt kuinka törkeä hän oikeasti olikaan minua kohtaan. Oli miten oli, kyseinen tapaus jätti sellaiset arvet nuoreen mieheen, että ei ole sen jälkeen naisten lähestyminen enää kiinnostanutkaan yhtä paljon.No ei varmasti ole miettinyt typerää käytöstään! Jos ihminen tuollatavoin käyttäytyy niin ei todellakaan ole kaikki kunnossa. Vähintäänkin yläpäässä ongelmaa jos jonkinlaista. Ja minkälaista hänen kanssaan nyt olisi sitten ollut? Riitaa ja kiukuttelua? Eli et ole hävinnyt yhtään mitään kun rukkaset sait. Älä edes mieti!
- olisko sekopää?
zorro kirjoitti:
Olen jälkeenpäin miettinyt, että onkohan kyseinen neiti koskaan jälkeenpäin miettinyt kuinka törkeä hän oikeasti olikaan minua kohtaan. Oli miten oli, kyseinen tapaus jätti sellaiset arvet nuoreen mieheen, että ei ole sen jälkeen naisten lähestyminen enää kiinnostanutkaan yhtä paljon.No kelpasiko tälle ko. neidille muut miehet helpommin?
- ei enää, ei ei
olisko sekopää? kirjoitti:
No kelpasiko tälle ko. neidille muut miehet helpommin?
Kelpasi, useampienkien miesten kanssa isku yrtykseni jälkeen hän on pelehtinyt. Kuulemma "helppo nakki", eli en sen laista naista enää itselleni kelpuuttaisi.
- 4 + 8
zorro kirjoitti:
Olen jälkeenpäin miettinyt, että onkohan kyseinen neiti koskaan jälkeenpäin miettinyt kuinka törkeä hän oikeasti olikaan minua kohtaan. Oli miten oli, kyseinen tapaus jätti sellaiset arvet nuoreen mieheen, että ei ole sen jälkeen naisten lähestyminen enää kiinnostanutkaan yhtä paljon.Tais asua turun seudulla
- vain yksi
Kun huomaa miehen kiinnostuksen, mutta itseltä se puuttuu. On kohteliasta antaa pakit hienovaraisen heti eikä leikkiä toisella vain.
Jos oma kiinnostus on kova, sitä joskus säpsähtää ja se saa aikaan pienen paniikin.
Mitä voimakkaampi tunne, sitä järjettömämpi toiminta.
Varsinkin, jos vaistot varottaa. Kenties lukeekin miestä väärin, eikä koe mielenkiinnon olevan miehen puolelta aito vaan ajattelee miehen vain pelaavan. Pahinta on huomata meitä onkin monta, koska on ruuhka. Käännämme vain selän. Uskomus on suuri, kun miehen mielenkiinto on aito, lakkaa hän katselemasta muita.
Jos mies on siis tosissaan, tekee hän töitä. Luovuta ei heti. Naisia monia on, samoin tyylejä.
Joten kerron vain oman version. - tylystitylyttäjä
Oli eräs mies kenen kanssa hengailtiin jokusen hetken yhdessä. hänellä oli oman elämänsä asiat todella solmussa ja koin että tästä syystä emme sopineet yhteen. erilaiset elämänarvot.
"hengailumme" päättyi todella ikävästi.. sillä loppujenlopuksi soitin hänelle kerran ja ryöpytin tulla ihan kunnolla tekstiä, olan takaa. kyllä hävettää vielä tänäkin päivänä.. mutta uskon ettei hän olisi muuten ymmärtänyt saada itsestään niitä parhaimpia puoliaan esiin. pyydän häneltä kyllä varmasti anteeksi, josjossakin tiemme kohtaavat.
MUTTA. olen kyllä silloin tällöin nähnyt "ohimennen" ja täytyy sanoa, että hän on "kunnostautunut".. en sitten tiedä oliko toiminnallani mitään osaa tilanteidenkulkuun.. mutta pelkästään hyvää tarkoitin. noin. niinkuin pohjimmiltaan ;) hän oli nimittäin todella söpö ja mukava. elämä vain väärillä raiteilla. toivottavasti voi nykyään hyvin♥ siis kerroin suoraan että välitän hänestä todella, en vain pystynyt jatkamaan, koska tapailullamme ei näyttänyt olevan minkäänlaista suuntaa. Hn lupaili pljon, ja kertoi haaveistaan.. toimi päinvastoin ja loukkasi minuakin useasti.
Ja toinen tapaus nikä on sattunut "tielleni"..on eräs ihana mies.. kenelle olisin halunnut näyttää kaikki ne ihanat tunteet tms.. mutta elämäntilanne ei sitä sallinut. toivon että hän oivalsi toimintani todellisen tarkoituksen "rivienvälistä".. ja uskon että meidän tiemme kyllä kohtaavat.. ja välimmekin ovat ihan ok. keskustelen sitten jos tilanne niin vaatii. iän puolesta haluaisin kuitenkin usskoa, että hän "luki ajatukseni" ja tiesi miksi toimin niinkuin toimin. viisas mies kun onkin :)♥
laitan yhden linkin tuosta naisten välttelevästä käytöksestä, mikä on jopa alitajuista..eli tulee luonnostaan, sitä ohjaa perimä.- Oppia ikä kaikki
tylystitylyttäjä kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012121016429851_lz.shtml
Hahaa ;) Vai niin...;D
Oppia ikä kaikki kirjoitti:
Hahaa ;) Vai niin...;D
Tää on sulta,A?
- 11+15
No en mä ainakaan tekis noin.. :( Jos se ois hän, sanoisin joo.
- Totuus kerrottava
Mut jos ei kerro rehellisesti sitä, ettei tykkää toisesta jää toinen epätietoisuuteen ja se onkin vasta tuskallista koska tämä toinen ei pääse aloittamaan torjutuksi tulleena surutyötä jos ei ole saanut selkeää ja rehellistä vastausta.
Myös se, ettei tykkää toisesta tulisi kertoa rehellisesti toiselle. Näin toinen voi päästää irti ja jatkaa elämäänsä uudelta pohjalta. - 11+15
Totuus kerrottava kirjoitti:
Mut jos ei kerro rehellisesti sitä, ettei tykkää toisesta jää toinen epätietoisuuteen ja se onkin vasta tuskallista koska tämä toinen ei pääse aloittamaan torjutuksi tulleena surutyötä jos ei ole saanut selkeää ja rehellistä vastausta.
Myös se, ettei tykkää toisesta tulisi kertoa rehellisesti toiselle. Näin toinen voi päästää irti ja jatkaa elämäänsä uudelta pohjalta.No juu, onhan tuokin varmasti totta. Jos ei usko että edes voisi ihastua vaikka tutustuisi paremmin, niin toki sitten on vaan parasta sanoa ei.
- nainen033
olen ollut kiinnostunut miehestä ja sanonut haluavani olla alkuun pelkkä kaveri. Olen tosin sanonut myös pitäväni miehestä paljon.
Mies on ottanut nokkiinsa kai kun hänestä ei ole enää kuulunut. Minun sydän on osin särkynyt, mutta tiedän myös silloin ettei mies välittänyt tarpeeksi.
Rakkaus nimittäin antaa aikaa ja on kärsivällinen.- n 6+9
On liikaa vaadittu, että pyytää ihastunutta miestä olemaan pelkkä kaveri ja samalla olettaa, että toinen jää kuolaamaan ja odottelemaan. Tuskin kiinnostaa jäädä katselemaan josko tuolla heräisi kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen. En minäkään jäisi, jos ihailemani mies haluaisi olla kanssani kaveri, että jospa vaikka huhtikuussa se alkaa nähdä minut uudessa valossa ja haluaa jo pitää kädestä.
Siis itsekästä ajattelua sinulta. Toisaalta, monesti tuollainen kommentti myös latistaa omat tunteet. Yleensä seksuaaliseen kiinnostukseen tarvisee myös vastakaikua toiselta, eikä siihen riitä mikään "olet todella mukava ja haluan olla kaverisi". Sellainen käytös on totaalinen turn-off ja lopettaisin ainakin itse samantien toisen haikailun. - n 6+9
n 6+9 kirjoitti:
On liikaa vaadittu, että pyytää ihastunutta miestä olemaan pelkkä kaveri ja samalla olettaa, että toinen jää kuolaamaan ja odottelemaan. Tuskin kiinnostaa jäädä katselemaan josko tuolla heräisi kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen. En minäkään jäisi, jos ihailemani mies haluaisi olla kanssani kaveri, että jospa vaikka huhtikuussa se alkaa nähdä minut uudessa valossa ja haluaa jo pitää kädestä.
Siis itsekästä ajattelua sinulta. Toisaalta, monesti tuollainen kommentti myös latistaa omat tunteet. Yleensä seksuaaliseen kiinnostukseen tarvisee myös vastakaikua toiselta, eikä siihen riitä mikään "olet todella mukava ja haluan olla kaverisi". Sellainen käytös on totaalinen turn-off ja lopettaisin ainakin itse samantien toisen haikailun.lisäys: tuossa mennään helposti toisen tunteilla leikkimsen puolelle. Nautitaan tilanteesta ja pidetään itsellä valta. Sietääkin silloin häipyä toisen.
- 13+6
Kuules nyt. Taidat olla se sama, joka valitteli välttelevää naista tuossa vähän aikaa sitten. Koitin eläytyä naisen tilanteeseen, ja tulin tulokseen, että minusta sinun kannattaisi lähestyä naista suoraan uudelleen. Laita hänelle tekstari tai sähköpostia, jolloin hän saa itsekseen rauhassa miettiä mitä vastaa. Ja sitten sinun pitää uskoa mitä hän vastaa, eikä enää tulkita hänen käytöstään. Jos tulee pakit niin jätä raukka rauhaan ja unohda hänet.
Jos ihminen on niin onneton, että kaksi kertaa kieltäytyy tiukasti toisen lähestymisyrityksestä vaikka on hulluna lähestyjään, niin ei ole varmaan vaivan arvoinen tyyppi. Silloin on ongelmia edessä joka tapauksessa, varmaan melkoinen tuittupää tai ongelmainen.
On kuitenkin mahdollista, että nainen meni niin sekaisin lähestymisyrityksestäsi koska on ihastunut sinuun, että vastasi ikäänkuin vahingossa väärin, eikä enää tiedä mitä ajattelet hänestä ja jännittää sinua jne. Joten tartu nyt härkää sarvista ja selvitä asia ihan kunnolla. Mutta tee se kirjallisesti, ettei hän voi enää panikoitua niin että vastaa "vittu painu kuuseen", vaikka ajattelee "voi miten rakastan sinua" :/ - emilie20
On. Olin huonossa elämän vaiheessa kesällä, päättynny suhde, ero koulusta ja olon vähän tyhjän päällä. Olimme samassa rakennuksessa töissä ja muistan sinut täysin ja tähän hetkeen asti olen miettinny mitä siitä olisi voinnut tulla. Yritit saada huomioni. Minä typeränä ihmettelin sitä et muako muka kahtot ja olin epävarma ja en tiedä edes nimeäsi. Katosit yksi päivä ja usko pois huomasin sen. En ole koskaan näin paljon katunnu etten antannu vastakaikua vaikka sitä oli, jos pääsisin ajassa taaksepäin tekisin kaiken toisin.
- kielletty..x
Minä en lähtenyt aamuuinnille..erään komean miehen kanssa,,kun ei ollut mahdollista ..ei uimapukua..ja seuraavan päivänä matkustimme hotellista pois..HARMITTAA...En enää koskaan pääse hänen seuraansa.
- 14+6
Mä en rehellisesti ymmärrä, miten joku voi tylyttää ketään vastaavassa tilanteessa.
Varmaan joku tylyttäjä voi katua myöhemmin, mutta tuollainen käytös itsessään kertoo tylyttäjästä aika pahaa kieltä. Empatiakyvyn puutetta tai jotain muuta vähemmän lämpimästä sydämestä. Ei kaikki naiset ole todellakaan mitään helmiä, ja tylyttämisen voi ajatella olevan merkki siitä, että nainen ei ole sitä mitä olisi voinut toivoa. Vaatii kuitenkin hirmuista rohkeutta avautua toiselle tunteistaan.
Omilta nuoruusajoilta tulee mieleen tilanteita, joissa on ollut pakko olla suorapuheinen, ja ne ovat niitä, joissa poika/mies on jahdannut minua, teinityttöä siihen tyyliin, että olen suorastaan pelännyt. Jos kerta nätisti sanottuna ei ole riittänyt, olen saattanut sanoa suoremmin. Häirintä on siis asia erikseen.
-nainen 35 - Ei varsinaista
tylyttämistä mutta.. Mies jota olin tapaillut jo melko pitkään, kerran humalassa tunnusti tunteensa. Kehui minut maasta taivaaseen, totaalisen "lyttyyn".
Olin niin täydellisen yllättynyt, että menin aivan hiljaiseksi.
En yhtään tiennyt miten suhtautua, tai miten vastata.
Vaikka hänestä todella kovasti pidinkin.
Taisi juttumme siihen hiljalleen lopahtaa. - Aika fiksu mies
Osoittaa käytöstapojen ja sosiaalisten taitojen suurta puutetta kun ilkeästi/rumasti pitää toista ihmistä saada painaa maan rakoon.
Miksi tulisi olla ilkeä toiselle ihmiselle joka luultavasti hyväntahtoiseti ja hyvin aikein toista lähestyy?? Tähän nyt naisilta kun todella kaikenkattavan ja viisaan vastauksen saisi!
Se kun vain tuntuu olevan enemmän tapa kuin poikkeus että "miehenhän saa lytätä miten vaan ja koska vaan, koska sehän on mies"!
Te naiset jotka olette rumasti menneet miehelle sanomaan, niin luulen, tai olen melko varmakin että ette ole koskaan ajatelleet sitä miltä toisesta silloin tuntui. Se siitä naisten "suuresta empatiakyvystä". Sellaista olekaan. Joskus tuntuu jopa että naiset ovat todella moraalittomia ja kaksinaamaisia.
Miehen lähentymisyrityksen voi torjua kohteliaastikin, fiksu mies ymmärtää ensimmäisen torjunnan jälkeen kyllä. Ei ole ihan pakko pahoittaa toisen mieltä ja loukata. Se vaan on sillä tavalla tässä elämässä että kaikesta pitää maksaa, mikään ei ole ilmaista ja se mitä teet kanssaimiselle hyvää niin saat joskus takaisin. Toimii myös toisinpäinkin. Se mies jota nainen on rumasti loukannut saattaakin jossakin elämänvaiheessa olla vaikka ko. naisen esimies tai muuten jossakin yhteydessä päättämässä naisen asioista tms.
Fiksu nainen käyttäytyy fiksusti.
Typerä käytöksinen nainen ON typeräkäytöksinen.
Miten sellainen nainen käyttäytyy muutoin?? Elämän eri tilanteissa? Luulen että käytös on yhtä typerää missä milloinkin.
Eli ei me miehet jotka typerää käytöstä niskaan olemme saaneet olla hävitty mitään. Ei sellaisen typerän naisen kanssa elämisestä mitään tulisikaan!
Fiksulle miehelle kuuluu fiksu nainen.- monet naiset
oppineet pienestä pitäen, että miehillä EI ole tunteita. haluavat vain yhtä.
- 15+20
monet naiset kirjoitti:
Kohtaatte vain vääriä miehiä. Itse olen tunnepohjainen ja hyvin luotettava persoona. En todellakaan ole vain 'sen' perässä. Meitä on siis moneen.
T: 21v mies monet naiset kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.Toki miehiä kiinnostaa myös "se" mutta se on ihan luonnollista muuten meitä olisi aika vähän täällä maanpäällä.
Itse otin kontaktia noin kuukausi sitten naiseen johon olin ihastunut ja olen edelleen.Paljastin ajatukseni hänelle ja miten hän sen otti? no tunsin itseni sen jälkeen ahdistelijaksi raiskaajaksi ja ties miksi kummajaiseksi.Olisiko se ihan liikaa vaadittu teiltä naisilta asiallisen kohteliaan vastauksen kun mielestäni puhutaan kuitenkin aika tärkeistä asioista ja se vaatii rohkeutta mieheltä paljastaa tälläinen asia.En tunne samoin sinua kohtaan ym. kelpaisi ihan mainiosti ja molemmille jäisi hyvä maku tilanteesta.Ei siinä tarvitse mitenkään tylyttää kyllä me miehet ymmärretään vähemmästäkin.Mielestäni tein silti ihan oikein että paljastin hänelle ajatukseni muuten olisin jäänyt loppu elämäkseni miettimään että olisiko siitä tullut jotain kun ensimmäisen kerran elämässä kiinnostuin ihan oikeasti enkä pelkästään sen yhden jutun takia mutta hyvää jatkoa hänelle vilpittömästi koko sydämmestäni vaikken saanutkaan tilaisuutta sanoa sitä hänelle.Ehkä hän ei ollut se oikea minulle mutta tiedän mitä tunnen.
- Hyvä kysymys.
Ajankohtainen omalla kohdallani. Aikamoisen tylytyksen sain, kun osoitin kiinnostukseni. Itseäni vaan kaduttaa, että menin yrittämään, vaikka ei pitäisi katua, kun ilman yritystä ei ainakaan mitään saa.
- }}}}}}}}
Sikäli ei ole kaduttanut, että aina on ollut syy, miksi on pitänyt joskus hermostua. Joko niin, ettei mies ole tajunnut, etten ole kiinnostunut tai sitten niin, että mies on loukannut jotenkin ensin, jolloin se loukkaantumisen tunne tulee mukaan siihen. Olen kyllä nämä syyt miehille sanonutkin.
- Harmitti, ei enää
Kyllä se hetken ottaa päähän mutta kun tarkemmin miettii niin olikohan se nainen sittenkään vaivan arvoinen?
Joskus viimevuonna jo kauan tuntemaani naista koetin lähestyä mutta sain sellaiset huudot suoraan päälle. Koskaan ei ole kukaan nainen aiemmin niin rumasti minulle laittanut vaikka jos jonkinlaisia naisia olen kokenut. Kokeilin vielä muutaman kk:n päästä lähestyä mutta ei tärpännyt joten päätin ettei minun tarvitse sellaisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissäkään. Välit poikki vaan. Hieman harmitti sekin että naiselle muut miehet kelpasivat kyllä hyvin.
Siihen lopputulokseen tulin että oli ehkä tähänastisen elämäni pahin virhe ihastua ko. tapaukseen. Ja mennä se vielä hänelle ilmaisemaan. Pelehtiköön miesten kanssa mielensä mukaan, minä pysyttelen sivummalla mutta ihmettelen edelleenkin hänen käytöstään.
Eli ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin. Tapasin todella ihanan ja söpön nuoren naisen johon ehkä jopa hieman ihastuinkin, en tiedä vielä, mutta hänen kanssaan on tullut vietettyä nyt aikaa. Tapailtu ym. nukuttu yhdessä. Hän ei ainakaan heti törkeästi minua tylyttänyt pois vaan antoi mahdollisuuden. Saa nähdä mitä tuleman pitää...
Tuossa edellä oli fiksuista naisista. Kyllä, fiksu nainen käyttäytyy aina fiksusti. Tyhmä tyhmästi, näin yleistäen. Sillä ekalla naisella ei mielestäni oikein kaikki ollut edes kunnossa, jotain ongelmia tms. En tiedä eikä enää oikein kiinnostakaan mutta toivottavasti pärjäilee jotenkuten.
Eli kohtalotoverit: Kun sitä rumaa tylytystä saatte niin pyyhkikää se HETI mielestänne pois!! Parempia, fiksumpia naisia on, varmasti!! Ja välit poikki lopullisesti siihen huonokäytöksiseen naiseen, mitä sitä nyt itteään kiusata. - Ei käytöstapoja
No kyllä se rumasti tylyttäminen on typerää! Mitähän se kertoo naisesta? Siis jos esim ihan tuttu mies lähentyy ilman mitään ahdisteluja tms kyyläämistä? Kyllä sellanen naikkonen pitääkin jättää omaan rauhaansa eli vahinko kiertoon vaan. Ei oo päässä kaikki kotosalla, ns. kaikki murot kulhossa jos rumimmalla mahdollisella tavalla pitää asiallinen mies lytätä, ja pahimmassa tapauksessa vielä muiden ihmisten kuullen.
Ja kannattaa pysyä kaukana. Välit katki loppuiäksi. - Nyt fiksuutta peliin
Pakko kommentoida tähän nyt.
Miettikää nyt minkälainen ihminen on ajatusmaailmaltaan, ihminen joka toista tylyttää sen takia että toinen yrittää lähestyä? Minkälaiset arvot sellaisella ihmisellä on? Millä tavoin sellainen ihminen käyttäytyy muissa sosiaalisissa tilanteissa? Onko päässä ihan kaikki varmasti kunnossa, jos toista pitää loukata siitä syystä että toisella on kauniita ajatuksia? Mitenkä tällainen ihminen pärjää maailmassa muuten? Missä on toisen ihmisen arvostus????
Voin sanoa täydellä varmuudella että ihminen joka toista lyttää heti, pelkästään siitä syystä että toinen koettaa lähestyä, ei ole minkään arvoinen. Ei minkään. Palkkansa saa jokainen, myös paha saa palkkansa. Sellainen ihminen joka toiselle rumasti tekee, pelkästään siitä syystä että toinen tykkäsi, saa takuuvarmasti maistaa omaa lääkettään joskus. Ja todella karvaasti.
Ihmettelen muutenkin kun täällä usein saa lukea että nainen on miestä lytännyt välittömästi kun mies on yrittänyt lähestyä. Ei ole sellaisella naisella päässä todellakaan kaikki kunnossa jos ei osaa käyttäytyä.
Tyhjän saa pyytämättäkin - bloodred247
En nyt varsinaisesti tylyttänyt, mutta melko ikävästi asian ilmaissut. Olin murkku ja täysin kokematon miesasioissa kun eräs luokkalaiseni tuli kysymään että nähtäiskö joskus koulun jälkeen. Olin melkein paniikissa siinä tilanteessa, mutta en osannu kieltäytyäkään. Pari kertaa tapasimme koulun jälkeen, kunnes hän pitkällä tekstiviestillä ilmaisi tunteensa minua kohtaan. Laitoin lyhyen ja ytimekkään (=tylyn) vastauksen että en ollut hänestä kiinnostunut, ja sen jälkeen kaikki töppäsi kuin seinään; ei enää katseita koulun käytävillä, ei viereen istumista, ei minkäänlaista yhteydenpitoa.
Olin tietysti huojentunut kun olin päässyt eroon ahdistelijasta, mutta n. vuoden päästä iski katumus ja olisin halunnut mennä pyytämään anteeksi ja selittämään tekoni, mutten vielä tähän päivään mennessä ole kehdannut. Olemme vielä samassa koulussa, mutta kohta kumpikin lähtee tahoilleen opiskelemaan. - Life´s a bitch
Vain ja ainoastaan tyhjäpäinen lutka käskee miehen painua v*ttuun. Mutta kun kunnon lipevä naissankari lähestyy niin käytös onkin ihan jotain muuta! Silloin antaudutaan heti.
Ei hitto, ei fiksu nainen niin toimi vaan vallan toisella tavalla! Ja kunnia heille.- niihä se menee
Just tää on niin nähtyä! Kun tavallinen, kiltti mies yrittää niin kamalat pakit tulee, ehkä jo ennemmin kuin on kerennyt mitään yrittämäänkään. MUTTA, kun kunnon panomies tai lipevä pelimies yrittää niin sama nainen on ihan heti valmiina. Ja kummallisinta tässä on se että nainen vielä jaksaa käyttäytyä hyvinkin vittumaisesti sitä kilttiä tavismiestä kohtaan. Puhevälit poikki, naamakirjasta pyyhitään pois, jos on ollut kaverina, moikkailut loppuu ym.
Ei muutakun välit ikuisesti poikki semmosiin tyhjäpäähutsuihin!
Kunnolliselle miehelle kuuluu kunnollinen, fiksu, hyväkäytöksinen ja kiltti nainen! - olle77
niihä se menee kirjoitti:
Just tää on niin nähtyä! Kun tavallinen, kiltti mies yrittää niin kamalat pakit tulee, ehkä jo ennemmin kuin on kerennyt mitään yrittämäänkään. MUTTA, kun kunnon panomies tai lipevä pelimies yrittää niin sama nainen on ihan heti valmiina. Ja kummallisinta tässä on se että nainen vielä jaksaa käyttäytyä hyvinkin vittumaisesti sitä kilttiä tavismiestä kohtaan. Puhevälit poikki, naamakirjasta pyyhitään pois, jos on ollut kaverina, moikkailut loppuu ym.
Ei muutakun välit ikuisesti poikki semmosiin tyhjäpäähutsuihin!
Kunnolliselle miehelle kuuluu kunnollinen, fiksu, hyväkäytöksinen ja kiltti nainen!Tässä kiteytyikin kaikki oleellinen.
- voevoe..
Itse olen lähestynyt 4 eri naista vuoden aikana, joihin olen ollut ihastunut, mutta en ole ikinä saanut kyllä mitään suoraa tylytystä.
Ensimmäinen tyttö lupasi lähteä leffaan kanssani, mutta perui myöhemmin fb:n kautta... pikkusen ketutti, kun luulin vielä sovittuna päivänä just ennen leffan alkua lähteväni treffeille, mutta sitten viimehetkellä näin sen viestin. Tytöllä ois ollu mun puhelinnumero kyllä, että ois voinu vaikka soittaa tai pistää puhelimeen viestin vaan ei...
Toinen tyttö sanoi suoraan (asiallisesti), että tunne ei ole molemmin puoleinen.
Kolmannelta tytöltä kysyin, että mitä jos pyytäsin sua ulos niin lähtisitkö? Vastasi, että voisin mää vaikka lähteäkkin. Myöhemmin samana yönä pistin tytölle tekstarin, eikä hän ikinä vastannut siihen. Ketuttaa ihan saakelisti tommonen, että ekana annetaan ymmärtää, että tunne voisi olla molemminpuoleinen, mutta sitähän se ei sitten ollut. Tämä tyttö oli kyllä aikaisemmin ollut ihastunut minuun ilmeisesti pidemmän aikaakin, mutta pakithan siltäkin tuli...
Neljättä tyttöä pyysin kanssani ulos. Vastaus oli tytöltä aika epämääränen, vaikutti vähän että siltä meni pasmat vähän sekasin... en saanut kunnon vastausta, mutta onnistui kumminkin moikkaamaan mulle, kun tiemme erkanivat. Tyttö ei pystynyt katsomaan minua ollenkaan siinä tilanteessa ja jätti pari päivää koulustakin väliin, enkä tiiä johtuko mahdollisesti minusta?
Noo, mutta alkaa nää pakit olemaan jo niin rutiini hommaa, että ei jaksa enää moisia ottaa itteensä... tuli ne sitten millätavalla tahansa. Oikeestaan olisi hauska kokea kunnon tylytys seuraavaksi, voisin vain nauraa tytölle vieressä :D
No, ehkä se joku päivä vielä itelläkin natsaa :). - näin se meni
Päässä vikaa jos toiselle rumasti pitää laittaa pelkästään lähestymisen johdosta.
Tyhjäpäinen, typerä ja ongelmainen nainen, joka ei käyttäytyä osaa.
Nainen myös voisi ilmaista että hänellä on miesystävä, ennenkuin rähjäämään alkaa, kuten kohdallani kävi. Tosin tilanteesta teki se hassun että en kerennyt sanaakaan sanoa edes... huudot tuli kyllä kuuluvasti. Kysyin naiselta myöhemmin asiallisesti että "olis ollu fiksua jos olisit vaan sanonut että sulla on jo mies" mutta eipä hän vastannut mitään. Silloin viimaistään tajusin mistä on kyse, ei fiksu ihminen siten käyttäydy. Ei koskaan.
No miten sitten meni? Hänen piti siitä edespäin jatkuvasti saada näyttää minulle että olen jotenkin inhottava, kelpaamaton tms. Ei pystynyt tervehtimään enää ja aina käänsi selkänsä mulle. Jos liian lähelle tulin niin hän pelokkaasti säpsähti ja katsoi aina maahan lähellä ollessani. Ei ollut häntä enää kiinnostus yrittääkään, tai, enhän koskaan edes yrittänyt edes kun kaikki loppui jo ennen alkamistakin! Sitä vaan hieman ihmettelin silloin kun kaikki muut miehet hänelle kelpas heti, oli aika kevytkenkäinen tää nainen. Se ehkä oli se pää syys miks kiinnostukseni lopahti.
No, ei ollut todellakaan mikään penaalin terävin kynä tää nainen, kai sen itsekin tajuaa jossain vaiheessa.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Löysin sittemmin paremman. - blondi säheltää
No en ole kyllä varsinaisesti tylyttänyt ketään lähestyjää, mutta yksi episodi kyllä v*tuttaa. Ja nimenomaan oma käytökseni siinä.
Menin vaan niin lukkoon jostain kumman syystä, ja yksinkertaisesti lähdin sanaakaan sanomatta pois tilanteesta. Teko, jota en vieläkään ymmärrä ja aikaa on vierähtänyt jo useampi kuukausi.
Normaalisti olen tosi avoin, iloinen ja puhelias, mut se tyyppi sai mut sanattomaksi. Kirjaimellisesti :D
Kurjinta on se etten tiedä kuka hän oli, että olisin edes anteeksi voinut pyytää ja selittää vaikka ei muuta koskaan tulisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164