Viikon päästä La 21.7 startti,rata on muuttunut ees taas reitiksi joka ehkä vähän helpottui koska Enonkoskelle menevän tien nousut jäivät pois.
Onko kukaan muu menossa?
Savonlinna Roller Marathon:
EK:
3
147
Vastaukset
- bbua
Olen tulossa.
Onkohan tuo uusi asfaltti liukasta?- EK:
Jos tarkoitat lähdöstä Kerimäentietä Ruokosuontien risteykseen(8km) niin sehän oli viime kesäistä päällystettä,ei ongelmaa.
Vai onko jossain muualla sitten aivan uutta asfalttia?
- bbua
En ole paikkakuntalaisia, enkä ennen osallistunut tapahtumaan, mutta kun siitä ohi ajettiin niin näytti, että uutta päällystettä vedetään vt 14:n varteen Savonlinnan kaupungin rajalta aina Louhen risteykseen asti. Reittikuvaus kovasti kyllä vaikuttaisi siltä, että siitä mentäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615