Minulla alkoi auralliset migreenikohtaukset todella voimakkaina jo 13 vuotiaana. Tällöin lääkärini ehdotti kokeiluun e-pillereitä vaikka niitä ei muutoin aurallisen migreenin kanssa suositellakaan. Kuitenkin kokeilin e-pillereitä lääkärin ohjeen mukaan ja migreenikohtaukset loppuivatkin. Olen syönyt nyt e-pillereitä 9 vuotta (ilman mitään päänsärkyä), mutta kuinka ollakaan toissa päivänä sain kaamean migreenikohtauksen. Saman tapaista kuin 13 vuotiaana (näkö heikentyi ja oksetti, päätä särki aivan järkyttävästi)
Eli kysyisinkin mitä lääkettä suosittelet?
Kokeilin aikoinaan sumatriptan sandozia josta ei ollut lainkaan apua.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Migreeni takaisin 9 vuoden jälkeen
3
188
Vastaukset
- jakari12
Mulle noista kaikista seitsemästä auttaa VAIN Relert, ehkä olet
samoin rakennettu. kantsii kokeilla - Päähajoo
Kiitos tiedosta, kyselen lääkäriltä tuon merkkistä lääkettä, toivottavavasti auttaa :)
- Migreenipotilas
Mulle nykyään auttaa ibuprofeeni.
Minulla kans teininä oli aika paha aurallinen migreeni, näkökenttä meni lähes kokonaan pimeeksi ja kun näkö tuli takaisin alkoi heti kova migreeni ja lisäksi sahaterä vilkkui vasemmalla puolella - sitä sanottiin nimellä sahaterämigreeni.
Nykyään minulla on auraton migreeni ja sitä voi kestä monta päivää. Olen siihen ottanut ibuprofeenia ja se vie melkein kokonaan migreenin pois. Kuukautisten aikan yleensä saan migreenin, mutta myös jos niska-hartia on jumissa, niin ja tietty valko ja punaviini aiheuttaa migreeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647