Miksi aikuiset miehet esim 45 halua etäsuhdetta? Mikä siinä pelottaa?
Mikä mättää etäsuhteessa
5
369
Vastaukset
- Entinen palvelija
Tarkoitatko, että eivät halua etäsuhdetta? Luulisinpa, että miehet ovat hakemassa palvelijaa, jonka tulisi aina olla saatavilla. Naisen näkökulmasta etäsuhde on aivan loistava, voi poimia parhaat palat ja yhteinen aika on juhlaa. Arki tappaa romantiikan, näin se vain on. Parhaiten toimii suhde, jossa asutaan kumpikin erikseen ja kumpikin hoitaa itse asiansa. Nykymaailmassa naisilla on mahdollisuus valita, miksi niin moni suostuu orjaksi?
- adele4204
Olen etäsuhteessa 50v miehen kanssa ja meillä ainakin toimii hyvin näin :)
Viihdyn mainiosti myös yksikseni ja ihana ikävän ja odotuksen tunne kasvaa aina viikonloppua kohti.... ja sitten on taas ihanaa olla yhdessä :) - matkalaukku
Ei siinä mikään pelota. Ei vain ole mielekästä matkustaa kauas. Ihmisestä tulee mukavuudenhaluinen iän mukana. Ei ainakaan itseäni kiinnosta reissata kovinkaan kauas koska en pidä ajamisesta.
Tosin löysin vaimoni niin kaukaa ettei sinne sukulaisiin matkata kuin kerran-pari vuodessa. Koen tämänkin helpommaksi kuin ajaa tämän tästä yli sadankilometrin matkoja. - Niinku?
Haluaako vai eikö ne halua sitä etäsuhdetta?
- adele4204
Kaikki eivät todellakaan pidä ajamisesta - se on totta. Mutta "pitkä matka" on aika suhteellinen käsite. Mikä on toiselle pitkä, on toiselle lyhyt.
Meille 100 km:n välimatka ei ole ollut ongelma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635