Olemme menossa juhliin vauvan kanssa ja imetys olisi hyvin hankalaa niissä olosuhteissa, joten ajattelin lypsää maitoa pulloon varalta. Imetän tietysti juuri ennen juhlaan lähtöä ja heti juhlan jälkeen. Säilyykö maito hyvänä pullossa lämpimällä säällä kun ajomatkaakin on reilu tunti?
Maidon säilymisestä
3
111
Vastaukset
- 8888888888
No en kyllä kauaa säilyttäisi lämpimällä. Ottakaa kylmälaukku autoon? Sinne pullot "kylmäkallejen" kanssa niin pysyvät parempana pidempään. :)
- MItkä juhlat?
Miksi olisi hankalaa imettää?
Itse imetin ystävän häissä, ja lapseni nimiäisissä.
Tuleeko maitoa hyvin lypsämällä?
Jos on ihan pakko pistää pulloon on kyllä kylmälaukku parempi vaihtoehto, ja lämmittäminen paikan päällä. - ewtwe
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=165
Tuon mukaan maito säilyy huoneenlämmössä 6-10h, mutta esim. näin kesäkuumalla autossakin voi olla tosi lämmintä. Minä kun laiska olen, imettäisin myös juhlissa esim. vessassa tmv niin ei tarvitsisi pullojen kanssa touhuta. Jos pullon haluat ottaa mukaan niin laita kylmälaukkuun jääkaapista ja lämmitä paikan päällä. Ei sitä itsekään halua tuntitolkulla pöydällä ollutta maitoa juoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670