Ensimmäisen kerran tänä kesänä jalkauduimme lauantaina kaupungille vieraittemme kanssa.
Iltapäivällä päätimme katsastaa mistä löytyisi sopiva ruokapaikka. Aloitimme satamasta, siellä herralla oli suorastaan "raivo" päällä, kun yritimme saada keskusteluyhteyttä!
Koko porukalle sopivan ruokalistan löytyminen ottikin aikaa, monessa paikassa suorastaan näytti asiakaspalvelijan hermot olevan aika riekaleina. Jos tämä palvelukulttuuri on tämänlaatuista, miten asiakkaat saadaan palaamaan ja viihtymään?
Kyllä palvelu on ainoa kilpailukeino. Osaapahan ainakin välttää tiettyjä ruokapaikkoja, eikä viedä vieraitaan tai työpaikan porukkaa.
Palvelua!
Stressitön palvelija
1
154
Vastaukset
- mersiful
En tiedä yrititkö vastata johonkin viestiketjuun.. Jos et, aloituksessasi ei tuota logiikkaa oikein ole.
Pitääkö olla sille palvelijalle semmoinen vittupää että niillä menee hermot? Hekin ovat ihmisiä, veikkaan että sinun porukkasi ei ollut yhtään sen ystävällisempi palvelijaa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329