Huvittavaa katsella KEPUleiden rimpuilua eurokriisin suhteen. Puolueella ei ole tässäkään tapauksessa mitään linjaa.
Kevytkomissaari Olli Rehn on liittovaltion kannattaja.
Antti "vanki" Kaikkonen haluaa eroa eurosta.
KEPUn eduskuntaryhmän pääbelsebuubi Kimmo Tiilikainen haluaa tiukkoja sääntöjä Etelä-Euroopalle.
Minkki-Mari Kiviniemi haluaa pankkiunionia.
Paavo Väyrynen vaatii markkaa takaisin,
Mauri Pekkarinen odottelee olisiko vielä joku linja jäljellä, jota kukaan muu ei ole kannattanut.
KEPUn uusi puheenjohtaja Juha Sipilä on tässäkin asiassa täysi nolla.
Hienosti siis menee KEPUlla laskevien kannatuslukujen puristuksessa.
KEPUlla ei mitään linjaa eurokriisissäkään
15
72
Vastaukset
- arpomallako ?
Vaalit tulossa joten linja pitäisi löytyä,voi olla että äänestäjät häipyy
puolueisiin jossa suunta on selvillä. - 5+5
Kepu on panikoitunut pahemman kerran. Onhan heillä pelkona jopa täydellinen syrjäytyminen poliittiselta kentältä. Ei tällä Sipilällä ole mitään muuta annettavaa kepulle kuin alamäkeen lisää vauhtia.
- Unohdit Maurin
Mauri Pekkarinenpa on varovaisesti Niinistön kannalla lisärahan painamisesta.
- Kalervo Kuikka
Tämä osoittaa kepun epätoivoa. Yritetään miellyttää kaikkia, mutta ei miellytetä ketään. Tätä menoa Kepun tuho vauhdittuu.
- tuki tuki tukiaiset
Kepulla on eurokriisissä ja EU:ssa yksi ja vain yksi tavoite:
MASSIIVISTEN VASTIKKEETTOMIEN MAATALOUSTUKIAISTEN LOPUTON KERJÄÅÄMINEN JA PAKKO-OTTO EUROOPAN JA SUOMEN VERONMAKSAJILTA.
Tähän maataloustukiais-päämäärään kepu käytti kaiken kansallisen neuvotteluvaran EU-jäsenyysneuvottelujen yhteydessä ja sen jälkeissessä politiikassaan. Kepun suurmaanomistat ovat tulleet uskomattoman kalliiksi veronmaksajille. Sama suoneniskentä jatkuu yhä.
Kepu pelaa hazardia ja myy kaikki näennäiset periaatteensa ja politiikkalinjauksensa suurmaanomistajien maataloustukiaisista.- keskustan ääni
Mitä sinulla on meitä suurmaanomistajia vastaan, olemme ansainneet tukemme. Eivätkä ne tuet mitään kovin suuria ole, jäävät monesti alle puolen miljoonan vuodessa, eihän sillä saa edes kovin montaa uutta GLK mersua ja Espanjan mökkiinkin pitäisi rakentaa uusi uima-allas.
- Kalervo Kuikka
Kepulaiset ovat tyhmiä, mutta yksinkertaisia. Luullahan, että on lysti olla kun ne aina ”laulaa”.
- Tulkaa syömään
Onko teillä Känä ja Osmo nälkä
Kun vingutte kuin sikaa tapettaisiin
Vai kade mielikö se niin voimakas punikeilla.
Koittakaa nyt edes vähän itsekkin tehdä eteenne.
Ei me ja muut veronmaksajat nyt ihan mahdottomia sentään teitäkään voi auttaa
Ruokaa voisin tarjota maatalon anneista jos kulmille piipahdatte.
Muttei nyt mitään kanarian matkaa ole tarjolla.
Nälissäkö huudatte ? - Allu Agraari
Kepulaisille kaikki on kaupan. Ainoa aate on maataloustukiaisten maksimointi.
- Harmahtavapantteri
Olet Aulis hullujen hullu.
- kepu pettää aina
Kepuleilla oli eilenki surkea päivä ku valtiovarainministeri Urpilainen neuvotteli Suomen Espanjalle lainaamalle rahalle vakuudet.
- jo riittää!
Missä ovat Juha Sipilän avaukset? On melkoinen nynny koko äijä.
- kepu pettää aina
Missäpä asiassa Kepulle olisi joku linja jossain ollut?
- Jutta Rappio
Urpilasella on tiukka linja: valehtelee ja pettää aina.
- kepu pettää aina
Kepu pettää ja valehtelee aina. Juha Sipilä ei ole tästä poikkeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706