Oltu jo useampi vuosi naimisissa. Liitto on onnellinen, mutta jotenkin tuntuu, että parempikin suhde voisi löytyä. Ei nykyisessäkään suhteessa mitään vikaa ole, mutta en usko sen olevan täydellinen, kun mielestäni aina on mahdollisuus parantaa.
kannattaako erota?
19
456
Vastaukset
- erkkiXmerkki
Ehdottomasti paperit heti aamusta sisaan.
- erkkiXmerkki
Ehdottomasti paperit heti aamusta sisaan.
- kysynpä vaan
Kiitos ymmärryksestä. Elämä on liian lyhyt jäädä vain hyvään liittoon. Jotkut ilkeämieliset sanovat, että arvosta sitä onnea, mikä sinulla jo on. No ensinnäkin alan olla jo kyllästynyt tähän onneen. ja kun olen näinkin hyvän miehen löytänyt niin miksen löytäisi vieläkin parempaa. Mies tietenkin parkuu, että ei saa viedä lapsia kun ne minä mukaan lukien ovat hänen elämänsä. Minusta miehen pitää tajuta, että vaikka loisto mies onkin, niin kyllä häntäkin parempia miehiä on olemassa, joten parku tulee olemaan aika naurettavaa.
- Sas ...
kysynpä vaan kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä. Elämä on liian lyhyt jäädä vain hyvään liittoon. Jotkut ilkeämieliset sanovat, että arvosta sitä onnea, mikä sinulla jo on. No ensinnäkin alan olla jo kyllästynyt tähän onneen. ja kun olen näinkin hyvän miehen löytänyt niin miksen löytäisi vieläkin parempaa. Mies tietenkin parkuu, että ei saa viedä lapsia kun ne minä mukaan lukien ovat hänen elämänsä. Minusta miehen pitää tajuta, että vaikka loisto mies onkin, niin kyllä häntäkin parempia miehiä on olemassa, joten parku tulee olemaan aika naurettavaa.
...muuta!
Kyllä meidän naisten pitää olla rohkeita ja uskaltaa tehdä ratkaisuja!
Hyvähän on silkkaa kulissia kun vieläkin parempaan on mahdollisuus.
- Kaikkeasitäkuuleekin
Etkö itse edes tiedä sitä, pitääkö erota.
Voi helppoheikkiä. Ota ero, niin toinen pääsee sinusta rauhaan. - Ihan hyvä
provokaatioaloitus, onnittelut. Parempiakin silti on nähty, joten miksi tyytyisimme tähän?
- 0hn0
Siis ehottomasti pitää erota!
Itseasiassa Suomeen pitäisi määrätä laki, joka velvoittaa jokaisen Suomanaisen eroamaan vähintään kaksi kertaa elämässään!- Taas tienhaarassa
Minimivaatimuksen (2xero) olen täyttänyt.
Mitäs nyt?
Navigaattorikin on hukassa.
- Siis täh!?
Tämän aloituksen on pakko olla vitsi!!!
Täydellistä suhdetta ei ole olemassa...valitettavasti. Mutta on olemassa hyviä, toimivia ja onnellisia suhteita.
Tai sitten onnettomia (monesta eri syystä, mm. uskottomuus, väkivalta, erilaiset riippuvuuden)....ja toimimattomia...joskus on vaan niinkin että ilman riitelyä ei selvitä mistään arkipäivän tilanteesta.
Että josko nyt vaan ensin yrittäisit tehdä nykyisestä hyvästä ja onnellisesta liitosta sen täydellisen jos se täydellisyys on sinulle elinehto?! - Kaketuomas
Nyt tarvittaisiin ennustajaa!
Noillahan sepustuksilla ei kukaan osaa sanoa arvioitaan. Totta mossikka voisi parempi suhde löytyä, mutta voisi löytyä huonompikin.
Vai on mielestäsi aina mahdollisuus parantaa... siis saada "parempi" puoliso? Onko ihminen joku kenkäpari, kun entinen alkaa käydä kuluneeksi, niin kappas, voisi löytyä paremmat.
Mene ihmeessä etsimään uusi parempi suhde. Ainakin se olisi reilumpaa puolisollesi, koska on aika kehnoa ja epäreilua elätellä noita haaveita toisen tietämättä.
Ei muuta kuin huomenissa ilmoittelet, että nyt meni asunnot vaihtoon, kamat puoliksi ja molemmat parempia etsimään. Nyt baanalle, ilmoituksia sinne tänne että uutta suhdetta etsitään.
Kannattaa seuloa tarkkaan, katsoa ja haastatella, kuullostella luonnetta ja rahataloutta, kun kerran parempaa on hakusessa.
Kyllä se 100% täydellinen elämä ja onni sitten tupsahtaa kohdalle, kun sitkeästi hakee ja luottaa, että se tulee.
Siis tämä oli ennustus... ;) - M. R.
Olen vielä vanhapiika, mutta uskon, että täydellinen mies löytyy minullekin, vaikka selluliitit hölskyy ja välillä meinaan komapastua nisiini. Kuitenkin ap on oikeassa, ei pidä vähempään kuin täydelliseen mieheen tyytyä. vain sellainen voi onnen tuoda naiselle! Ulkonäkö, rahapuoli, kamarikäytös, kodinnikkarointitaidot yms, sosiaalisuus kun miehessä pelaa, niin silloin tämä tyttö menee naikkariin!
- ikäneito.
Meikäläisellä on nuo kaikki siis rahaa, omaisuutta,nikkarointiosaamista, hyvä käytös,
ja olen vielä kivannäköinen, mihin tarviin avioliittoa, en mihinkään, seurustelen lopunikääni. - On varmaan
ikäneito. kirjoitti:
Meikäläisellä on nuo kaikki siis rahaa, omaisuutta,nikkarointiosaamista, hyvä käytös,
ja olen vielä kivannäköinen, mihin tarviin avioliittoa, en mihinkään, seurustelen lopunikääni.onnellinen -siis seurustelukumppanisi-. :)
Kait kuitenkin olet sentään joskus kokeillut avoeroamista. ?
Ethän sä muuten tiedä onnenkantamoisista mitään - näin tämä on
Varmasti moni täydellinen mies haaveilee sinusta. Fixu sporttinen mies ei odota naiseltaan samanlaista sporttisuutta ja ymmärtää vähentää urheiluharrastuksiaan, mikäli ne vievät yhteistäaikaa teiltä. Fixu mies osaa tehostaa kuntoilunsa niin, että voitte olla niin paljon yhdessä kuin haluatte ja mies säilyttää sinun silmääsi hivelevän sporttisuuden
- .............
:D
Voi löytyä parempi, mutta voi löytyä myös huonompi, tai samantasoinen. Ei sitä koskaan elämästä tiedä. Nyrkkisääntönä sanoisin, että ero on aina paikallaan, jos nykyinen liitto ei täysin tyydytä ja miettii puolison laittamista kiertoon.- näin tämä menee
Oikein, eikä se nykyliitto koskaan ihan täysin tyydyttävä voi olla, joten kannattaa pitää silmät auki ja katsella millaisia miehiä tulee vastaan.
- Niinpäniin
Ei kannata erota ennen kun on löytänyt paremman tilalle,tai tietenkin voi ottaa kakkosen siihen rinnalle tuomaan säpinää tylsään elämään.
Jokos olet tehnyt listan, mitä nykyisestä suhteesta puuttuu ollakseen täydellinen? Äkkiä nyt väsäämään se 100 täydellisen liiton ominaisuutta lista, jonka sitten pamautat pöydälle. Jos puoliso nikottelee eikä suostu muuttumaan listasi mukaan, niin sitten vain ero vireille ja etsimään sitä täydellistä. Kuten varmaan kaikki muutkin ovat huomanneet niin näitä satukirjan täydellisiä liittoja on suomikin pullollaan.
Herätkää todellisuuteen.- Mitenkäs teillä
liiton toimimispuoli sujuu. Sehän on äärimmäisen tärkeää?
Monella kun näyttäisi siltä osin olevan sordiino päällä.
Toimia=
toimii, menetellä, työskennellä, hyöriä, askaroida, askarrella, hääriä, puuhata, touhuta, käydä, olla käynnissä, tehdä tehtävänsä, esiintyä, käyttäytyä, operoida, tuurata, orjailla, hölmöillä, asioida, tarjoilla, miettiä, tuumailla, kulkea eteenpäin, edistyä, kehittyä, pohtia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144