Kiinnostaako puhelinmyyntityö aikuisviihdelinjoilla? Olemme täysin luotettava Suomalainen yritys pk-seudulta, ja etsimme sanavalmiita, täysiskäisiä naisia töihin linjoillemme. Voit tehdä lisäansiota helposti kotoa käsin. Jos olet kiinnostunut ota rohkeasti yhteyttä miisul@hotmail.fi,niin kerron työstä ja palkkauksesta enemmän.
Puhelintyötä aikuisviihdelinjoilla
13
1279
Vastaukset
- Bidee kuulolla
Mitäs sukupuolisortoa tämä on? Miksen minä, vanhempi, erittäin sanavalmis mies kelpaa töihin? Ilmoitan Eva Bideelle tästä ja sanon samalla sillekin suorat sävelet. Ei kai se puhelimessa haittaa, että näytän vanhalta Uuno Turhapurolta (jonka nimen muuten Spede otti pakinoitsija Ollilta, en tiedä, kysyikö edes lupaa).
- Miisu40
Tervetuloa vaan meille töihin Bidee,eiköhän niitä asiakkaita riitä myös sinulle:) Käy jättämässä yhteystietosi sähköposti osoitteeseeni,niin olen yhteydessä :)
mitä työ sisältää ja palkka
- vbnm32
OOn lattanut miisulle viestiä, muttet ole vastannut
nimim.yasmiina - töitä sullekin
vbnm32 kirjoitti:
OOn lattanut miisulle viestiä, muttet ole vastannut
nimim.yasmiinaleenahelp@gmail.com
- ottaa sukat pois...
Heh johan ois hommaa, huohottaa luuriin ja langan toises päässä joku runkkari vetää tumppuun.
Vittu mitä idiootteja, sillä hinnalla mikä menee puheluun vois satsata vaikka treffeihin hyvään ravintolaan, ellei naama ole ihan ku sudenperse.
Tuo ammattikiin näyttää varmaan kivalta myöhemmin cv:ssä :D
- Mitäs työtä olet tehnyt?
- No, ollu seksilinjalla huohottamassa runkkareille :D - Mikkelia
sitä ei ole pakko kertoa cv:ssä..ja mitäs se sinua haittaa jos huohottavat..jos heille se sopii tehdä työkseen ja sinulle ei..:)
- saitko
Hei Miisu..
Olisin todella kiinnostunut puhetyöstä..ottaisitko yhteyttä...- töitä sullekin
leenahelp@gmail.com
- kiinnostaa tietää
Onko Suomessa aitoa "firmaa" puhelinseksityöntekijöille?
- hsgjsg
näyttää ainakin kolme firmaa olevan, jotka parhaillaankin ettii työntekijöitä
- Tahtoo töitä
Kuinka paljon näitä töitä on miehille?
- Rehtorin rottinki
Miehet pääsevät vain gay-linjoille, koska naiset eivät ole kiinnostuneita soittamaan ko. numeroihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187