Miehellä tatuointi, voi ei...

ei tatuoinneille

Tutustuin 50-vuotiaaseen mieheen. Kuinka ollakaan, hänellä on selässä tatuointeja.

Minulla meni heti maku koko miehestä. Kuulemma vielä ottanut yhden lähiaikoina.

Ei nyt ehkä ole enää tuon ikäisen juttu. Mies varmaan kuvittelee elävänsä kadotettua nuoruuttaan.

23

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delight*

Makunsa kullakin. Jos inhottaa, niin älä ala tapailemaan häntä. En minäkään innostu pikkuvirkamiesmäisistä ukoista - tatuoidut kyllä menevät.

• 45345345

Miksi tatuointi olisi muka vain nuorten juttu? Ehkä sinunkin roikkuva ihosi näyttäisi vähän paremmalta tatuoituna.

• No eiköhän tuo oman nahan koristelu ole ihan ukon asia. Jos kuvat sinua noin paljon häiritsee, niin heivaa mäkeen koko äijä.
      Toisaalta onko sun pakko tuijottaa ukon selkää? Täydellistä miestä on kovin vaikea löytää. Eikö tärkeämpää ole sisältö kuin kuori?

• ei kuvittele mitään

Ethän sä ihan tosissasi tuota kirjoittanut? Onko tatuoinnit susta vain nuorten juttu? Aika ahdasmielinen taidat olla. Mäkin ottaisin tatuoinnin, jos en pelkäisi niin paljon siihen liittyvää kipua vaikka olenkin jo 45 v ja nainen! Sä olet vanhentunut ennen aikojaan.

Kaikkia tekosyitä sitä kuuleekin, kun ihminen selittelee itselleen, miksi ei haluakaan jonkun kanssa seurustella. Tuo oli kyllä pitkästä aikaa paras :).

• jotaintälläistä

Mutta onhan se niin että tietyt jutut vaan ei sovi kaiken ikäisille. Se vaan on karu fakta. Siinä kohtaa se nuorekkuuden tavoittelu vaan kääntyy jo naurettavuudeksi.

Ihan sama, kun näkee viiskymppisiä äijiä ajamassa jollain urheiluautoilla tatuoinnit vilkkuen, niin ei vaan voi kuin nauraa!

...ja tietysti kliseisenä lisänä tähän se, että kainalossa on ainakin 15 vuotta nuorempi nainen, kun oma vaimo on jätetty tylysti nuoremman tieltä.

Ikääntyminen on hieno asia ja sen voi tehdä TYYLILLÄKIN.

p.s. ennen kuin joku ehtii: en kirjoita katkeroituneena, olen vaan nähnyt näitä tapauksia niin paljon.

• kolkymppinen mies

Tatuoinnit kyllä hyvin pitkälle ikuisia, joten et voi millään väittää että ne eivät olen jonkunikäisten juttu. Eikä 50 vuotias nyt niin vanha ole. Joku 80 vuotias on vasta vanha. Ei sinun ole väkisin seurusteltava miehen kanssa jos tatuoinnit ovat mielestäsi noin kamalia.

Itse olen vähän yli kolmekymppinen mies.

• ~c~

Kyse ei ole iästä mutta tatuoinnit antaa ihmisestä vähän lapsellisen kuvan.

• asdasdasdasdah

Mielestäni vielä lapsellisempaa on muiden ulkonäön (eli onko niitä kuvia vai ei) arvostelu. Miten ketään voi oikeasti häiritä jonkun ulkonäön piirteet, oli ne sitten itse hankittuja tai syntyperäisiä? Aika pikkumaista.

Oikeasti, en vaan ymmärrä. Kadulla kulkiessa katson ihmisiä pikemminkin positiivisessa mielessä kuin muita arvostellen.

• ~c~
        asdasdasdasdah kirjoitti:

Mielestäni vielä lapsellisempaa on muiden ulkonäön (eli onko niitä kuvia vai ei) arvostelu. Miten ketään voi oikeasti häiritä jonkun ulkonäön piirteet, oli ne sitten itse hankittuja tai syntyperäisiä? Aika pikkumaista.

Oikeasti, en vaan ymmärrä. Kadulla kulkiessa katson ihmisiä pikemminkin positiivisessa mielessä kuin muita arvostellen.

En ole ketään tiettyä ihmistä arvostellut. Mutta todellakin tatuoinnit ovat rumia.

• painomustetta nahkaa

ON epänormaalia, mennä kehdosta hautaan ,iho paljaana.

• tatskavaari

No mutta mikä tässä on ongelma? Etti itsellesi paljasnahkainen mies ja tule sen kanssa onnelliseksi :D

• +0könju86

Niin, ei siinä minustakaan ongelmaa ole. "Kuvattomia" miehiä löytyy siinä missä "kuvallisiakin" - itseasiassa enemmänkin. Ei itsellä ole ollut ainakaan mitään ongelmaa päätyä sellaisen kanssa yhteen ; ei ollut mikään must-juttu, mutta jossain määrin suotavaa kuitenkin, itsekin olen paljasnahkainen.
        Jokainen tehköön nahallansa, mitä lystää...

• yäk!!!!!!!!!!!

Rumat ihmiset ne itseään tatuoi

• Rumat vaatteilla koreilee, narsistiset niillä tatskoilla että kaikki katsos ja sitten ne alapään tatskat ja lävärit, erikoisuuden tavoittelua!

• hetikö

Höpö höpö, sekö nyt kaataa koko sun maailmas ?
      Järki käteen !

• Fghjkl

There's one difference between tattooed and non-tattooed people; tattooed people don't care if you don't have a tattoo.

• noh täytyy

todeta että saa olla tosi vahva luonne jos ei nuoruudessa hakatut kuvat muka koskaan ikinä "kaduta" edes vähäsen. Paras on oppia elämään niiden kanssa todellakin.
      Jotkut kuvat on hienoja mutta idea musteesta ihon alla puistattaa. En itse ottaisi riskiä, että saan allergiaa tai että myöhemmin esim. neulan pisto sairaalassa voi vaikeutua jne.
      On totta, että hieman rikollisen oloisilla ihmisillä on tatuointeja. Toisaalta mitäpä sitä muiden päätöksiä arvostelemaan.

• Tatsafani

Naiselle sopii.

Varsinkin ristiselkään, juuri "hukkaviirun" yläpuolelle tatuoidut ornamentit ovat kiinnostavia!

• PYH

Tatuoinnit on TYPERIÄ!

• "Ei nyt ehkä ole enää tuon ikäisen juttu"

Hohhoijaa taas...

Tatuoinnit eivät ole mikään "nuorten juttu".
      Tee miehelle palvelus ja katkaise välit häneen. Hän ansaitsee todennäköisesti jonkun paljon paremman ja vähemmän ahdasmielisen kuin sinä.

• Thöööh

Thöööh....

• afskjdfösal

Jos tatuointi on taidokkaasti tehty, niin se voi olla tosi upea. Mielelläni sallin miehelle tatuoinnit (siis taidokkaasti tehdyt), itse en välitä ottaa.

• uauaua

eli heivaat miehen helevettiin jos tältä löytyy vuosiakin sitten tehtyjä tatskoja? mkaaay... Ihmettelen kyllä asennettasi, tatskat ovat kuumia. no tietysti iän myötä ne "hotit tatskatkin" voivat muuttua ruman näköisiksi. vaikea ajatella 50-vuotiaan kantilta kun on itse ihan nuori vielä. mutta minusta kantsisi suhtautua vähän avoimemmin tatskoihin, aika pieni juttu kuitenkin sinänsä... näet varmaan joka päivä ikäisiäsi miehiä joilla on tatskoja jossain vaatteiden alla. ei se ole mikään harvinainen juttu... Itsehän en itselleni (todennäköisesti) tule koskaan hommaamaan tatuointia (siis todennäköisesti, en tietenkään voi tietää) mutta miehellä tykkään kovasti. Niin ja minusta tatskojen lapsellisuus riippuu ihan siitä mitä niissä lukee/mikä kuva on. esim. joku "I LOVE DRUGS, SEX AND ROCK N ROLL!!11" on nolo. samoin jotkut huumeisiin liittyvät kuvat. tai semmoiset.. mutta juu, ei kai kaikki vaan voi sietää tatskoja. sitten sinun täytyy antaa miehelle kenkää, no can do.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe