Ostin kesäkuun alussa 4kk ikäisen doberin romaaneilta. Koiralla piti olla passi/rekkari/siru yms. Papereiden piti tulla kennelin kautta,
mutta en ole niitä vielä saanut. Voiko olla että minua on huijattu,näyttämällä ostohetkella jonkin muun saman ikäisen doberin papereita?
Olen etsinyt kenneleiden kautta oikeaa kasvattajaa tuloksetta.
Luovutanko ja myönnän vain itselleni että minua huijattiin..
Miten minun tulisi toimia tällaisessa tilanteessa?
Huijattu ostaja..
8
380
Vastaukset
- jep jep...
no kyllä sua on vedetty nenästä kun pässiä narussa. Ei auta kun elää sen kjoiran kanssa, ja ihan varmasti siitä tulee ihan yhtä rakas oli sillä papereita tai ei.
Yleisesti ihmiset!! kun ostatte koiraa, niin ostakaa se sitten hyvältä kasvattajalta!! ihan googlaamalla saa selville aika paljon, ja kasvattajista saa tietoa sdy:n sivuilta. - Huijattu..
Kiitos kuitenkin. :) EI tässä auta itkee ku ''paska'' jo housussa.
- Urpolan perhe
Kuka ostaa koiran romaaneilta? Sait hyvän opetuksen
Jos ne paperit olisivat olleen sinun koirasi olisit saanut ne heti mukaasi, mitä he niillä myyntihetken jälkeen enää tekisivät :D
Suomessa on muuten dobbereita kunnon kasvattajilla myytänä sen verran että sinullekkin olisi riittänyt, jatkossa kysele SDY.n pentuvälityksestä.ens lääkärireissulla kattokaa onko sillä sirua, sieltä se sit kennelliitosta löytyy jos se on sirutettu. Kannattaa myös tutkia nivuset ja korvat kunnolla jos se on tuotu, voi olla tatuoitu.
- Huijattu...
Koira on tutkittu ja se on täysin terve. sirua/tatuointia ei löytynyt... en kadu hetkeäkään tätä koiraa,mutta kuten yllämainitussa kommettissa sanottiin oikeita kasvattajia olisi ollut pilvin pimein. (tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. )Nyt kuitenki kaikki tarvittavat rokotukset , terve koira ja kaikinpuolin perus asiat kunnossa. Kaikki kilpailut on meiltä vaan evätty mutta onneks saa harrastaa ihan omaks ja koiran iloks..
No sehän on loppujen lopuksi tärkeintä! :)
Mukavaa yhteistä tulevaisuutta ja oppia ikä kaikki!- ohhohhoija
kuinka ihminen voi olla tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657