pystyyko kesyrotalle tekemmään itse putkiloita esim teippaamalla vessapaperirullia yhteen tai jotain?
moikka
5
90
Vastaukset
- kakka on kivaa
joo ja muista laittaa kakkaa sisälle
- kyseliä
oot varmaa joku 8v pikku napero, jos ei oo tärkeeta asiaa ni oi sa sanomatta
- 3RotanOnnellinenMami
Kesyrotat eivät mahdu WC/talous-paperirulliin.
- Yennaliina
Tiedäks niitä isoja paperirullatönkkiä jossa on ihan paperia rullattu monta kerrosta? Hommaa sellasia koska niittten sisälle mahtuu käsi ni mahtuu rotta :)
Voit myös järkätä maitotölkeistä niille kivoija juttui taikka pahvilaatikoista (pienistä)
Maitotölkeistä ja pahvilaatikoista:
-Mökkejä
-Linnoja (ite oon tehny :D)
-Sokkeloita
-Kiipeliteline :)) - Sedä
Meillä on rotilla taittuva muoviputki, ilmeisesti kotoisin jostakin rautakaupasta. Se on tosi kiva, koska niitä saa ilmeisesti tosi pitkiäkin, ja taittamalla sen saa vaikka minkä muotoiseksi esim. kulman ympäri. Lisäksi sen pinta on "haitaria" joten rotat voi kiivetä sitä pitkin vaikka se olisi nostettu vinosti pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647