Onko kellään tietoa/ kokemusta voiko pokemonien munista tulla shiny pokemonia? Olen munituttanut satoja ja taas satoja munia pelaajan"urallani" eikä koskaan vielä ole tullut vastaan. Olisi kiva tietää onko toive turha vai mahdollinen. Onnistumisprosentti nyt tietenkin olisi hävyttömän pieni jos edes olisi mahdollinen.
Munista shiny pokemoneja?
Dragonpokemon
4
119
Vastaukset
- nm
Kyllä munista saa Shinyjä, mutta onnistumis mahdollisuus on 1/8192 toisin sanoen 0,01221% mahdollisuus. Asiasta lisää: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Shiny_Pok%C3%A9mon
- Dragonpokemon
Okei, kiitos paljon tiedosta. Eipä muuta kuin lisää munia maailmaan. :D
- snivy-shiny
No kuinka pal prosentti ruohosta shiny ja alotuspokemonista shiny ja legendaarisel shiny
- ööh apua!
Voiks joku kertoo miten saadaan munia mulla on Black2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635