Kumpi vie enemmän tilaa, rullattu t-paita vai viikattu?
Rullalle vai taittaen
6
2654
Vastaukset
- p&p
kokeile
- rullaati rullaati
viikattu vie kokemukseni mukaan enemmän tilaa. kannattaa siis rullata.
- matkapaidat
Rullattu ei rypisty niin herkästi. Rullaustyyli opetettiin meikälle ainakin armeijassa.
- riina
Olen havainnut rullaamisen hyväksi konstiksi, varsinkin rinkkaa pakatessa. Vie vähän tilaa ja pysyy siistimpänä. Matkalaukkuun pakkaaminen on tietysti asia erikseen.
- Mirkku
Musta kaikken vähiten menee tilaa kun vaatteet avaa ja levittää matkalaukkuun. Itse käytän keinoa aina kun rahtaan paljon vaatetta.
paidat vaan auki ja hihansuut taittaa laukun keskelle. Housut yhteen ja puolesta välistä taitaa. Mitä leveämpänä sen vähemmän taitoksia ja sen vähemmän vie tilaa. Plus vaatteet pysyy suorina.
Housutkin saa pysymään suorina jos laittaa ne pitkänä laukkuun ja jättää lahkeet ulos ja pakkaa lisää vaatetta ja taittaa lahkeet vasta sen jälkeen laukkuun. Taitoksesta tulee isompi eli ei tuu taitoskohtia.
- ruusu
paras pakkaustyyli on aina kiinni laukusta:
RINKKAAN on parasta rullata kaikki. Kätevin tapa saada paljon mahtumaan epämääräisen muotoiseen tilaan, ja lisäksi vaatteet säilyvät sen verran sileinä kuin rinkassa on mahdollista.
MATKALAUKKUUN asetetaan kaikki vaatteet mahdollisimman suoriksi ja litteiksi pinoon, eli mahd vähän taittelua. Pitkät lahkeet ja hameenhelmat alimmaisiksi, saavat roikkua laidan yli kunnes laukku on täynnä, ja sitten ne yliroikkuvat osat taitetaan lopuksi päällimmäiseksi, siis muiden vaatteiden päälle.
MUIHIN KASSEIHIN voi pakata edellisten yhdistelmällä, riippuen kassin koosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657