Olen 13.w poika Vantaalta ja kaipaisin juttu seuraa bi- ja homopojista. =)
Antakaa mesenne niin lisään. Ja juu olen itse bi. ^^
12-15.v homo/bi poikia meseen
17
425
Vastaukset
- Biboy1996
1996 syntyny bi-poika Helsingistä juttuseuraa vailla :)
mese maili -> softaajatyyppi@windowslive.com - http://www.youtube.c
- Be
Poikapahjanmalta@gmail.com
Oon 13 - oulusta eräs ihminen
jouninmessut@windowslive.com
- juupse
anoysfan@gmail.com
16v bi poika (oonks liian vanha?), laita sähkärii, ni voidaan meseossat vaihtaa, en tässä kaikkien näkyville laita ;) - Jalmanos
jaapero@yahoo.com sähkäriin viestii nii kerron mesen :) Juu oon pk-seudult -95 syntyny
- juko fätis homo
Moi.
Jos joku ikäiseni 13-15 poika joka on homo etsii seurustelukumppanii niin kopsaa tää viestiis ja kerro p.num tai sähkäri.
Oon:
Läski.- gay guy
Kävisikö sulle "salainen" homo suhde, voitaisiin nussia ja oon hyvä ottamaan suihin, PS: olen itsekkin vähän pyöreä.
- Fapperboy97
Lisätkää fapperboy97@hotmail.com oon 15v poika savosta!
- poika6
arto.leppanen@hotmail.fi
oon 15v homo helsingistä jos kiinnostaa - mlljbjlblbj
bimoiboi@hotmail.com oon bi poika hesasta
- Biiboy
Oon 13v bi oulust lisäkkää meses poika_99@msn.cn
- oxdkvo
moi poika_99@msn.cn onko se sun mese oso tossa muodos, vai ootko hyväksynyt mua siel meses? :)
- hottamale3
xalvash9913@mail.ru 14 vee. saat mesen myöhemmin
- hagayy
Elikkä oon 13v homo pk seudulla, mut juu jos haluutte tulla puhuu niin heittäkää kikkinne/skypenne ja sori tää kirjakieli ku kirjotan täl lumial ja tää on tämmöne vammane... =D
- 1+11
näi aluks voisin antaa mu sähköpostiosotteen ni voitais tutustuu sen kaut? =D
toivottavasti näät enää tätä viestii ees.. =/
Mut jos näät ni laita viestii tähä osotteesee: poika97@hotmail.com !!=)
- gayboy;);););)
jammee05@hotmail.com oon17v homo poju iisalmesta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670