Hän kohteli taiteilijoita kuin rikollisia
Montakohan elävää ruumista Kajava teki
8
127
Vastaukset
- tiukka kriitikko
J Kajava poikkesi tavallisesta seksuaalisesta suuntautumisesta. Hän oli homoseksuaalinen mies. Siitäkö suivaantunut asenne?
Jukka Kajavasta en muista tuota mainintaa, vaikka olihan hän aika tiukkapipo teatterikriitiikkona.
Sensijaan Seppo Heikinheimo, musiikin kriitikko, mainosti itseään sillä. että uskaltaa lopettaa alkavan muusikon uran, jos huomaa, ettei siitä mitään tule.
Väitti näin säästävänsä yhteiskuunan varoja ja lapsosia mielipahalta ja pettymyksiltä tulevassa elämässä.
Molemmista voisi kai sanoa, että jos ei pärjää valitsemallaan taiteen alalla muuten, niin ainahan voi ryhtyä kriitikoksi.- Anonyymi
Lampenius oli isona tosi surkia eikä edes iso
- Anonyymi
JUKKA KAJAVAN JUTTUJA KUN LUKEE EI VOI KUN NAURAA.....
- Anonyymi
Kajava oli terävä kriitikko, joka ei mitään ruumiita tehnyt.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä mitä kritiikki on edes.
Tai miksi kriitikkoja on ?
- Anonyymi
"Hän kohteli taiteilijoita kuin rikollisia"
Älä valehtele. Ei todellakaan kohdellut. - Anonyymi
Kajava oli Rukin käynyt mies. Ei turha kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351